Odderøya

Dagens trening ble en herlig joggetur i et fantastisk område kallt Odderøya her i Kristiansand. Det er en helt nydelig tur, hvor du løper langt havet. Turen er turbulent, og med flere bratte bakker. Jeg vekslet mellom jogg i de flate områdene og rask gange i de bratteste bakkene. En super tur, som virkelig fikk pulsen opp. På slike turer hvor man kommer så nært på naturen bruker jeg aldri musikk, det er noe helt spesiellt med å løpe langs havet og høre alle de naturlige lydene. Jeg føler nesten musikken ødelegger litt på slike turer. Jeg fikk knipset et par bilder før mobilen min gikk tom for strøm. Sjekk gjerne ut min Instagram, der har jeg akkurat lagt ut et bilde fra dagens tur. 

Det var strålende sol når jeg løp ut på tur, men ute på svabergene var det en kald vind, så jeg var glad jeg valgte å ta på meg vindtett jakke og vanter. Jeg rakk akkurat å komme meg hjem, før været skiftet totalt og himmelen åpnet seg. Solen forsvant og regnet pøset ned. Det regner fremdeles, men nå synes jeg egentlig bare det er litt koselig. I kveld får jeg besøk av min bestevenninne Celine,som er hjemme fra København. Vi skal kose oss hos meg i kveld med en skikkelig jentekveld. 

Jeg håper dere får en deilig fredagskveld og nyter helgen til det fulle.

 

Smiiiil Maren


3 kommentarer
    1. Hei! Har du den ankelstroppen fra x-life til 99 kr? Isåfall, er den bra? 🙂 må ha en slik, er det en spesiell du anbefaler? Håper du rekker å svare!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg