Gammel slager

Er det noen av dere som husker denne retten? Jeg hadde totalt hekta på den for et års tid siden i Oslo, og i går kom jeg på den igjen når jeg så gjennom noen gamle blogginnlegg. Jeg løp på butikken, og resultatet ser dere på bildet under. Det er rett og slett bare en enkel salat, med ekstra mye avokado, toppet med kyllingkjøttdeig med dolmiosaus. Jeg har tilsatt litt ekstra løk, tomater, paprika og oregano i sausen. Etter bildet toppet jeg det hele med parmesan. Super enkelt og utrolig godt! jeg garanterer at dette smaker bedre enn det ser ut, prøv den ut, og dere vil forstå hva jeg mener. 

 Nå har jeg akkurat dumpet ned i sofaen etter en lang dag på farten Jeg er i praksis hele helgen, og startet denne dagen kl 06.15. Nå har jeg akkurat tatt en lang og deilig dusj, kokkelert litt på kjøkkenet, tent masse lys, og vasket over alle flater i leiligheten. I kveld kommer skjønne Charlotte til meg, for å se leiligheten selvfølgelig, men mest av alt for å ha en skikkelig jentekveld. Jeg gleder meg til en helaften med skjønne Charlie. Nå er det ikke lenge til hun kommer, og jeg må komme meg tilbake til kokkeleringen her. 

Nyt lørdagskvelden fine dere. Jeg gleder meg til den kommende uken, jeg har et par ting på lur til dere som jeg tror og håper dere vil like. Hint: konkurranse og give aways

 

Smiiiiil Maren

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg