Morgenstund

Jeg er på plass i min nye leilighet, og jeg koser meg så. Jeg kan endelig nyte min faste morgenstund med kaffe, god morgen Norge og alenetid. Det er så herlig! I dag startet jeg dagen med min favoritt frokost, og en stor kopp kaffe før jeg dro ut på en liten joggetur i mitt nye nærområde. Nå bor jeg jo ved sjøen, og det er bare så idyllisk. Det er noe magisk over det å ha muligheten til å starte dagen med en frisk joggetur lang svabergene. I dag droppet jeg musikken, og nøt lyden av måkeskrik og bølgeskvulp. Jeg tror jeg har forelsket meg i mitt nye næromårde. Det er hvertfall ingen tvil om at jeg vil trives her. 

I dag tok jeg på meg trenigsklær med en gang jeg stod opp, da er det så mye enklere å komme seg på trening. Nå er både morgentur og lunsjen unnagjort, og jeg skal straks komme meg avgårde for å få unna litt ærend. I dag står vaskemaskin og diverse småting på handlelisten. Jeg har fri fra praksis i dag, fordi jeg skal ha jobbehelg. Det betyr at jeg skal være på omsosrgshjemmet både fredag, lørdag og søndag. Jeg trives godt i praksis, og når jeg får fri både i dag og mandag så tenker jeg at jeg fint skal klare en jobbehelg. 

Nyt torsdagen kjære dere. 

 

Smiiiil Maren

9 kommentarer

Siste innlegg