Uventet vinterferie

Jeg må bare beklage sen oppdatering, det var vært en lang og innholdsrik dag. I kveld har jeg bare småryddet  og kost meg i leiligheten. Flyttet litt rundt på ting og funnet min stil på det hele. Jeg var ute hos søte Kristine hos Gave og Interiørhuset igjen i dag, og lånte med meg en haug av ting. Bilen min var overfull når jeg kjørte hjem. Planen var å låne med meg alle tingene jeg vurderte, for så å velge ut et par ting og levere resten i morgen tidlig. Vel, den planen gikk rett i vasken. Når jeg kom hjem og fikk alt med meg opp i leiligheten ble det helt umulig å velge, alt passet så fint inn. Så vet dere hva, jeg beholder absolutt alt! Nå er så og si alle tingene i leiligheten fra Gave og interiørhuset. Sånn går det når man har en veninne med verdens deiligste interiørbutikk. 

Jeg er i praksis nå og trodde derfor ikke jeg ville få muligheten til noe vinterferie på fjellet i år. I dag fant jeg ut at turnusen min gir meg mulighet for en langhelg i slutten av vinterferien. Det betyr at jeg får hele fire deilge dager på hytta med fineste familien. Min storebror, svigerinne og lille niese skal også være med, og ingenting gleder et tantehjerte mer enn en langhelg med lille skatten. Da er det altså kun en liten uke til jeg sitter slik som dette igjen. Godt plantet i sofaen på hytta, iført ullundertøy fra topp til tå. Aaaah det gledes! 

Er det noen av dere som har vinterferie? Skal dere noe spennende?

 

 

Smiiiil Maren

6 kommentarer

Siste innlegg