Middag i en fei

Nå dumpet jeg akkurat ned i sofaen etter 12 timer på farten. Dagen har vært fyllt med praksis, venninnekos på cafe og innredning i leiligheten. Siste finish gjøres nå, og jeg ser virkelig frem til første natt der nede. Jeg har overhode ikke hastet å flytte inn, da jeg har satt pris på å bo sammen med familien i dagene mellom min farmor gikk bort, og begravelsen som finner sted i morgen. Jeg skal innrømme at dagen i dag er litt spesiell, og jeg går rundt med en klump i magen for dagen i morgen. Dagens middag blir av den enkle sorten, men det betyr ikke at det trenger å være verken usunt eller kjedelig. På dager hvor jeg har lyst på mat som går raskt, er sunt og samtidig smaker godt faller valget ofte på lompepizza. Du tar bare speltlomper eller tortillalefser, legger på det du ønsker av fyll, topper med ost og inn i ovnen til osten har smeltet. I dag valte jeg å dekke lompene med sukkerfri ketchup, så la jeg på karbonadedeig med tacokrydder, litt rødløk, sopp og toppet det hele med ost. Inn i ovnen i ca 5-10 minutter, til osten har smeltet.

Resten av kvelden skal jeg bare kose meg i sofaen, med lave skuldre og en skikkelig jentefilm. Jeg tar mer enn gjerne i mot tips til film? Eller en serie? Jeg satt så pris på tipsene deres forrige gang jeg spurte, og etter deres anbefalinger har jeg nå sett Suits, Orange is the new black og pretty little liars. Jeg gleder meg til å høre deres anbefalinger!

 

Smiiiil Maren

 

20 kommentarer
    1. Åh, det så godt ut! Spiste også pizza i dag (siden jeg har klart og blitt syk) – jeg lagde den tunfiskpizzaen jeg kom over oppskrift på på bloggen din for en stund siden. Den er så god! Selv topper jeg den med quornbiter (siden jeg er pescetarianer), tomat, spinat, paprika og ost – NAM!
      Vet ikke helt hva jeg skal anbefale jeg. Selv liker jeg veldig godt å se på naturdokumentarer (hehe, men det er vel kanskje ikke det du tenkte å se??). Sånn ellers liker jeg blant annet Despicable Me, Audrey Hepburn-filmene (spesielt Roman Holiday), Harry Potter-filmene og filmer som er laget av Nicholas Sparks’ bøker.

    2. På viaplay er det en serie som heter happy endings! utrolig morsomt å kjekt, jeg ble vertfall helt hektet, hehe 🙂 kos deg!

    3. Følger deg og du er fortsatt en treningsinspirasjon selv om tiden med deg som PT ble kort:)
      It’s complicated – er en superkoslig feelgood film som jeg anbefaler:)
      Sender gode tanker .

    4. Hei 🙂 Er det bedre å spise havregryn enn brød til frokost? Og hvorfor? er jo mye karbohydrater i havregryn også

    5. Kan jeg få lov å spørre hva slags str du bruker i casall padded sportsbh? Lyst på den, men usikker på str 😉

    6. Malin: Bedre i forhold til hva? 🙂 Jeg synes havregryn er en super frokost. Hvorfor er det negativt at det er karbohydrater i ? Det er jo en positiv ting 🙂 Super energi til kroppen!

    7. Serietips hvis du trenger noe lett underholdning er Single Ladies, veldig morsom serie. Vil du ha noe mer spennende så kan jeg virkelig anbefale The Blacklist 🙂
      Kondolerer så mye med farmoren din:(

    8. Har du sett White Collar? Hvis ikke kan jeg virkelig anbefale den serien! Min favoritt i tillegg til Suits 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg