Min lille skatt

Jeg tilbringer lørdagen med denne deilige lille skatten. Hun er så uendelig fin, og så perfekt at jeg har ikke ord. Dette er selvfølgelig min lille niese, som kom til verden for 11 uker siden. Hun smelter hjertet mitt hver eneste gang vi ses. Hun smiler og skravler i vei, det kommer så mye rare lyder ut av den lille munnen at jeg kan ikke annet enn å le. Nydelige lille Julie min. I midten av mars er det dåp, og jeg er så heldig at jeg er Julies fadder. Jeg blir rørt bare av å tenke på det <3 

Vi tilbringer også denne lørdagen i leiligheten med montering, rydding og møblering. Det er virkelig ikke enkelt altså! I dag har jeg plukket ut lamper til nesten hele leiligheten. Hvem hadde trodd at det å plukke ut lamper skulle være en så utfordrende oppgave? hehe. Jeg er tydeligvis en skikkelig vinglepetter, og synes det var kjempe vanskelig å bestemme meg. Nå er hvertfall lampene i boks, og jeg tror resultatet blir veldig bra. Jeg gleder meg så til å vise dere bilder!

Jeg startet denne lørdagen med en liten morgencardio. Jeg gikk i godt tempo, i motbakke på tredemølla i 45 minutter. Den lille turen var blytung, noe som betyr at kroppen sannsynligvis ikke er fullt restituert og treger påfyll. Det kunne ikke passet bedre. I dag er det nemlig mammas bursdag, og hva passer vel bedre enn litt bursdagskake for å fylle opp glykogenlagrene og gi et solid energioverskudd? I kveld blir det altså feiring, men først har vi en god del igjen å skru her. Nyt lørdagen kjære dere.

 

Smiiiiil Maren

7 kommentarer
    1. Så koslig bilde! Og det er så fint å høre at familien din er så hjelpsomme med flyttingen! Du er kjempeheldig! 😉

    2. Nydelige jenter begge to<3 Du er stor hverdagsinspirasjon Maren! Gleder meg til å se bilder fra drømmehjemmet dit! Lykke til med studie også, du har valgt verdens beste yrke! Fra en sykepleier til en annen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg