14

I dag fikk jeg smake nyheter fra Tine, 14 Cottage cheese. Jeg forstår ingenting av navnet, men jeg elsker konseptet. Jeg har fostått det slik at 14 serien består av mange ulike små sunne mellommåltider, som er perfekt eå spise på farten. Dette er så genialt, og det fryder meg at slike nyheter kommer på markedet. Jeg har kun testet cottage cheesen, men jeg har sett at den finnes i både gresk yogurt, havregryn og flere andre.

Er det noen av dere som har smakt noen av produktene i 14 serien? Hva synes dere? Jeg er ikke sponste av Tine, dette er kun et tips for å inspirere mine fine lesere til hvordan man kan få i seg et sunt alternativ i en hektisk hverdag. Jeg anbefaler dere å spise en 14 cottage cheese, og en boks friskebær som et genialt mellommåltid. Jeg spiste den med friske blåbær og litt kanel, sammen med nøttemiksen som lå i lokket av boksen, var dette et smakfullt og perfekt mellommåltid. Tommel opp for slike nyheter! Jeg fikk meg med en pressemelding hvor det ble sagt at det skal komme hele 1700 nye varer på markedet. Dette gjelder selvfølgelig alt fra pastiller til halvfabrikata til sunnere alternativer. Jeg synes dette er super positivt, jeg tenker at ut av hele 1700 varer så må det jo komme noen sunne geniale nyheter, akkurat slik som 14 serien. 

 

Smiiiiiil Maren

 

12 kommentarer
    1. Helt enig, det er kjempebra at det endelig kommer litt andre ting enn yoghurt med sjokolade! 🙂 De heter 14 fordi det er meningen at man skal spise dem kl. 14! Mellom lunsj og middag 🙂

    2. Smakte “vanlig” cottage cheese med jordbær i sta, syntes ikke det var særlig godt.. Likte rett og slett ikke smaken på cottage chessen 🙁

    3. Jeg blir så fortvilet over at det finnes så få alternativer uten laktose! Denne har jeg skikkelig lyst å prøve, men tåler den rett og slett ikke 🙁 Har du noen gode laktosefrie alternativer som kan anbefales?

    4. Jeg prøvde havregrøten i stad. Den var absolutt god, et godt alternativ når man er på farten! Hadde nok vært enda bedre med litt friske blåbær oppi, men funker absolutt som den er 🙂

    5. Jeg har testet en av dem, husker ikke helt hvilken, men det var ikke med cottage cheese.. ble ikke særlig imponert! Men så er jeg litt vel kresen også 🙂 Kanskje jeg skal gi noen av de andre en sjanse ;-D

    6. Tror jeg har smakt alle, og liker også alle..! De heter 14 fordi de skal spises kl 14, som et mellommåltid, og fordi alle produktene skal inneholde minst 14g protein;)

    7. Jeg har smakt gresk yoghurt med blåbær og synes ikke den levde helt opp til forventningene. Blåbærene smakte ingenting, følte egentlig at de bare satte farge på yoghurten. Havregrøten skal visstnok være god, så den er neste på min liste over hvilke jeg vil teste 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg