Inspirasjon rett hjem i postkassa

Redaksjonelt samarbeid

Jeg får mange spørsmål fra dere om hvor jeg finner inspirasjon og ikke minst motivasjon til treningen og min livsstil generelt. Jeg finner motivasjon i min egen glede ved denne livsstilen, resultatene det gir meg i form av energi og overskudd, og selvfølgelig følelsen av å ha en slank, sunn og sterk kropp. Jeg finner også en haug av motivasjon i mennersker rundt meg, sosiale medier og blader / magasiner. En av min store favoritter er Shape up. Jeg leser det fra perm til perm hver eneste måned. 

Her finner jeg inspirasjon til å teste ut nye treningsformer, delta på spennende sporty eventer, jeg blir inspirert til å prøve ut nye sunne matretter og får tips til nye oppskrifter. Jeg blir inspirert av nyhetene innenfor treningsklær, og treningsutstyr, og sist men ikke minst blir jeg inspirert av alle de sterke, flotte og sunne modellene som brukes gjennom hele bladet. Jeg får Shape up og flere andre blader sendt rett hjem til meg i postkassen hver måned. Denne orningen har jeg fikset hos Bladkongen.no. Her finnes et enormt utvalg av magasiner, og jeg fant alle favorittene mine der. For å finne Shape up, må du søke: Det nye shape up – bare et lite tips!

Jeg leser følgende magasiner: Shape up, Iform, Stella og Costume. Nå som jeg har innrede min nye leilighet vurderer jeg å begynne å abonere på diverse interiørmagasiner også. Jeg har aldri lest noe særlig interiørblader, så jeg hadde blitt så glad hvis noen av dere vil tipse meg om deres favoritt interiørblader? 

Ta gjerne en tur innom Bladkongen.no å se om ditt favorittblad er der. jeg gleder meg til å lese tipsene deres om inspirerende magasiner. 

 

Smiiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Du er min store inspirasjon ! Virkelig. Ble tipset om denne bloggen av ei venninne, og har ikke klart meg uten den til nå ! 🙂 Titter innom deg daglig, og tenkte det var på tide å legge igjen et spor!
      Happy weekend til deg 🙂
      Og god valentin dag!
      http://Rebekkafylling.com

    2. Nettopp begynt å lese bloggen, fann den på IG 😉 Veldig bra blogg jeg skulle ønske jeg begynte å lese for lenge siden! Mye bra inspirasjon og motivasjon, stå på!!

    3. Du må lese Style Interiør, det er visstnok nytt, og kjøpte det i forrige uke, har aldri kost meg så mye med et blad! Brukte en evighet på å lese det :)) De fleste blader hender det at jeg hopper over noen sider, eller bare ser på bildene, men dette bladet slukte jeg alt i!

    4. Åh, Shape Up er så bra! Det samme er Stella 🙂 Helt klart de materalistiske tingene jeg savner mest når jeg studerer i utlandet…hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg