Lydia

Inneholder sponsede produkter

Jeg er ferdig med vinteren for i år, og ser nå kun fremover mot lysere tider. Det gleder meg at treningsmerkene gjør det samme, og lanserer treningplagg på treningsplagg i super freshe og glade farger. For et par dager siden kom jeg over den vakreste tightsen jeg har sett . Det var uten tvil den deilige fargen som fanget min oppmerksomhet.  Det var rett og slett kjærlighet ved første blikk!

Fantastiske Shape Lydia fra Röhnisch dumpet ned i min postkasse i går, jeg prøvde den på og den satt som et skudd. Jeg har str S og føler den er normal på størrelsen.  Tightsen er så herlig å ha på seg at jeg bare måtte bevege meg litt. Selv om det var både snø, slaps og vind ute måtte jeg bare ut å hoppe og sprette litt. *ler*

Modellen heter altså Lydia, og fargen noe så deilig som vannmelon. Man blir jo glad bare av navnet! Tightsen heter Shape fordi den har en herlig Hold-in effekt. En annen svært positiv ting er at livet er ekstra høyt  og det gir en fantastiske kvinnelig figur. Tightsen har snøring i livet som gjør at den uansett vil sitte perfekt på, og ikke skli ned. Hvis du ikke ønsker det høye livet, så er det bare å brette tightsen ned. På det første bildet har jeg den opp, og på de andre har jeg brettet den ned. Sømmene rundt rumpepartiet og sømmene langs siden på lårene fremhever de vakre kvinnelige formene, og er med på å forsterke shape-effekten. Den finnes i flere farger, men jeg har forelsket meg helt i Whatermelon. Ta en titt HER for å lese mer om tightsen.

Toppen dere ser på bildet finner dere HER.  Den er fra merket Stay in place, og jeg har valgt meg fargen Korall. Jeg elsker alt som er rosa/korall/fersken fargen, og det var overhode ingentvil hvilken topp jeg ville klikke hjem. Toppen er sømløs, og en drøm å ha på kroppen. Den sitter godt, og holder ting godt på plass – uten av den strammer for mye og lager disse usjarmerende “bulkene” som alle vi kvinner nok kjenner til. Det verste jeg vet er når sømmen i en sportsbh blir for stram, og lager en markant overgang der sportsbhen stopper. Det problemet eksisterer ikke med Stay in Place toppen. Den har også en solid bryterygg, som gjør at du får god støtte. Jeg skal ærlig innrømme at jeg går rundt i slike topper selv når jeg ikke er på trening, de er jo bare så gode. 

Er det flere som går rundt i treningsklær selv om man ikke er på trening? 

Jeg er utrolig fornøyd med mine nye produkter, og gleder meg til å møte vårene i spreke farger. Ta gjerne en titt innom Buyhelse på Facebook og Instagram. 

 

Smiiiiil Maren

23 kommentarer
    1. Fy søren så nydelig vakker du er, Maren!:) Sprudlande, glad og alltid like inspirerende:) Har sikla på den tightsen lenge, men er så usikker på om eg kommer til å bli lei av fargen eller ikkje, hehe:) Ha en superfin søndag, fine deg:)

    2. Hei:)
      Lurer på en ting. Er den detaljevisene dersom du har litt celluliter, eller er stoffet såpass tykt at den skjuler celluliter?

    3. Dette har vel strengt tatt ikke noe med innlegget å gjøre, men anyways! Jeg har kjøpt en Casall sculpture tights, brukt den 2 ganger og vaska den en gang(etter vaskeannvisning, selvfølgelig). Men på den ene leggen har det begynt å løsne masse tråder, og det skal vel ikke skje etter såpass lite bruk når den koster som den gjør?
      Jeg har sendt mail til Casall for en uke siden ca, men har ikke fått noe svar, så tenkte kanskje du som Casall ambassadør vet hva jeg skal gjøre med det? Har du opplevd det samme med din?

    4. Ingvild: Det var ikke noe greit. Jeg har 3 stykker av tightsen selv og vasket dem flere ganger uten problemer. Kan være en produksjonsfeil – det må vi få rettet opp i 🙂 Vent å se om du får svar ila mandagen, hvis ikke sender du mailen til meg – så skal jeg ta tak i det :):) Mailen min er: [email protected]

    5. Lisbeth: jeg har trent tung styrke i den og det gikk helt fint, var ganske så svett men det syntes ikke! Nå har jeg ikke prøvd å løpe i den da, så da kan jeg ikke garantere noe 🙂

    6. Har du dratt ut snørene i den? Jeg har lik, men når jeg bretter den ned er det svarte snører, synes ikke det var så fint så vurderte å dra de ut, men har ikke gjort det enda da 😛

    7. Hei! hvordan er str i denne ? jeg har betilt feil str så mange ganger nå, fordi det varierer så veldig i de forskjellige formene og merkene. Er det lov å spørre hvilken str du har i denne?
      ha en fin lørdag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg