Alternativ trening

Det er ikke alltid man trenger å dra på treningssenteret for å få en god treningsøkt. Her på sørlandet trenger man bare ta en tur rett utenfor døra for å få kjørt seg med en solid økt som krever både utholdenhet og styrke. jeg snakker selvfølgelig om snømåking! Det laver ned med snø her i sør, og det vil ingen ende ta. Det er stor fare at vi sørlendinger enten snør inne eller blir latterlig spreke i vårt forsøk på å grave oss ut. *ler* 

Her ser dere mitt bidrag til dagens fjerning av snø. 10 i stil, og 0 i gjennomføringsevne – jeg er rett og slett skikkelig dårlig til å måke snø. Jeg jobber og jobber men kommer liksom ingen vei med den hersens snøen. Det skal ikke være lett! En ting er hvertfall sikkert, man blir måtte svett og sliten av å fjerne snø. Etter måkingen dro jeg ut på en liten joggerunde, det var en herlig utfrodring i dette været , med glatte og isete veier, men så lenge man ser jeg godt for og er forsiktig så finnes det jo ikke noe bedre enn å løpe utendørs om vinteret. Friskt, og godt! 

Nå skal jeg dra i gang i heidunrende feiring her, grunnen til at jeg feirer skal jeg dele med dere i morgen. Hihi, noen hemmligheter må man da ha. Jeg er sprekkferdig av lyst til å fortelle dere om det, så jeg regner med at det kommer et innlegg ganske så tidlig i morgen. Jeg klarer jo bare ikke vente med å dele gode nyheter. Ha en super fantastisk lørdagskveld dere, kos dere litt ekstra – det skal hvertfall jeg 🙂

 

Smiiiiil Maren


4 kommentarer
    1. Du stråler, Maren! 🙂 Jeg måka også snø i dag, og herligheten så svett jeg ble. Da kunne jeg sette meg i ro med skolebøkene og øve til prøve med god samvittighet.

    2. Hei!
      Jeg har tenkt å skaffe meg ei skumrulle. Hvilken type anbefaler du, og hva er forskjellen på dem? Ser noen er myke, andre harde, noen er glatte og noen har “pigger” eller riller.

    3. Mia: Det er nok ingen av dem som er myke, for da forsvinner hele poenget med den. Men du har helt rett i at boen er glatte og noen har “pigger”. Jeg vill startet med den glatte og brukt den i noen mnd, for så å avansere opp til den med pigger. Jeg bruker kun den glatte og er super fornøyd med den. Anbefaler den orange fra Casall HIT. Du finner den på Casall sine nettsider 🙂 🙂 Lykke til , det er en smart og fornuftig investering!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg