En spennende lørdag

Denne dagen har vært så innholdsrik og spennende. Jeg har vært på visning på en leilighet sammen med hele familien min, og nå går jeg rundt med sommerfugler i magen. Ingenting er avgjort enda, men jeg holder dere selvfølgelig oppdatert. Jeg er så takknemlig for at familien stiller opp og blir med meg på slike ting. Det å kjøpe en leilighet er en stor avgjørelse, og da er det så godt å ha meg seg litt støtte. Vi møttes hele gjengen på cafe og koste oss der med både kaffe og godsaker før visningen. 


Lørdagen er den store cafedagen, og like etter visningen dro jeg videre på cafe for å treffe en god venninne. Søte Charlotteog meg satt oss på drømmeplassen og skravlet i noen timer.  Slike venninne dater er det aller beste jeg vet. Det var spesielt koselig i dag både fordi det er lenge siden jeg har sett skjønne Charlie, og fordi været ute er helt grusomt, da er det ekstra koselig å nyte det deilige cafelivet innendørs. Vi koste oss med varm eple&kanel te i kulden, den anbefales virkelig. Mmmmm. 

Nå jeg prøve å få unna litt eksamenslesing før lørdagskvelden skal nytes for fullt. Hva er deres planer for kvelden?

 

Smiiiil Maren

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg