Personlig trener i MIAMI?

I dag er det snøstorm på sørlandet og etter å ha trasket gjennom snø. vind og total kaos kom jeg omsider hjem , fikk av meg de klissvåte klærne og krypt opp i sofakroken med et pledd rundt meg.  Jeg har sittet her i over to timer å drømt meg bort i deilige bilder fra varmere strøk. Jeg har så lyst å reise, og jeg har så lyst å ta flere kurs innen mitt fagfelt. Noen gang skulle jeg faktisk ønske at jeg kunne ta personlig trener utdannelsen en gang til, lære alt på nytt, få hele opplevelsen en gang til. Jeg husker tilbake på den tiden og får sommerfugler i magen – det må være slik det føles når man lander helt på rett hylle, og treffer 100% på utdannelsen. Jeg tok min PT-utdannelse hos Akdemiet for personlig trening i Oslo, og det var helt topp det, men mye har skjedd siden den gang. Det siste fra AFPT er at de nå tilbyr personlig trener utdannelse i både Florida og Marbella. Tillat deg selv å tenke den tanken helt ut – personlig trener utdannelse i eksotiske MIAMI? Solfylte og deilige Marbella? Kjære vene, sommerfuglene tar overhånd hos meg her nå. Jeg har sittet på AFPT sine hjemmesider i en liten evighet nå og drømt meg bort. Det finnes ikke noe i hele verden jeg kunne tenke meg mer akkurat nå enn PTkurs i sol og varme, lære fra de mest engasjerende, kunnskapsrike og dedikerte foreleserene jeg noensinne har møtt. Jeg blir grønn av misunnelse ved tanken på at noen av dere har mulighet til å faktisk gjøre dette. 

Kunne du tenkt deg  å utdanne deg til personlig trener her? 


Jeg anbefaler dere å ta en tur innom AFPT sine hjemmesider for å se hva de har å tilby, men jeg advarer, hvis du har litt av den samme gnisten for helse, ernøing og trening som jeg har så er det stor fare for at du vil bli ekstremt fristet! Jeg har fortalt dere før at jeg har en rabattkode til dere hvis noen skulle ønske å ta en PTutdannelse hos AFPT. Rabatten gjelder uansett om du ønsker å ta kurset i Norge eller utlandet. Merk dere hvor utorlig mange ulike steder utdannelsen tilbys, her er det virkelig muligheter for alle.

Rabattkoden er: ME13. Denne koden gir deg 5% rabatt på utdannelsen. 

Nå skal jeg pakke meg enda litt bedre inn i ullpleddet mitt, og drømme videre om Miami.

 

Smiiiiiil Maren

 

14 kommentarer
    1. ja, jeg kunne godt tenkt med å utdanne meg til PT 🙂 Høres utrolig spennende og moro ut. Hadde jeg ikke hatt barn så hadde jeg hoppet på det studietilbudet tvert!

    2. Miami (eller hvor som helst varmt) høres særdeles fristende ut fremfor dette snøkaoset! Har akkurat begynt på PT studiet på NIH, så får vel fortsette der, selvom det ikke er så mye sol og varme i Norge for tiden 😉 Foreleserne der er også utrolig dyktige og engasjerte, gleder meg allerede til neste skolehelg! 🙂

    3. Har veldig lyst til å dra, men er ennå to og et halvt år til jeg er ferdig på videregående… Har tenkt mye på å dra til Bali er halvt år når jeg er ferdig da:) Må forresten si at du knspirerer meg mye, Maren. Liker veldig godt balansen din mellom trening og kosthold, uten at det er det eneste livet handler om!;)

    4. Så fristende! Har veldig lyst til å studere til å bli personlig trener, men synd det koster så mye! :/
      Jeg skal virkelig ta en titt innom hjemmesiden deres og få med meg ei venninne til å se på det, kanskje vi begge blir like fristet og overtalt 😀
      Smiiiil!

    5. Hei. Jeg var så heldig å fikk rabattkode av deg føre jul😊 nå er det snart 2.helgen på afpt studiet som PT i Oslo😄 Så glad for at jeg startet . Har villet dette lenge men har ikke passer før nå. Dette blir spennende. Igjen takk!

    6. Det er bra! Jeg gruer meg litt samtidig som jeg gleder meg, for jeg er nok ikke av de som ser mest supertrent ut der! Håper jeg klarer det fordi om 🙂 🙂

    7. lisaskramh: Kjære deg – det gjør overhode ingenting! Ingen er der for å teste din fysiske form 🙂 Jeg var selv ganske nybegynner på styrketrening når jeg startet, og det var ikke noe problem. Gled deg 🙂

    8. ÅÅ, det hørtes spennende ut! Selv om jeg interesserer meg for trening og ernæring osv, har jeg ikke lyst å jobbe med det, så da blir det nok litt for dyrt å bare gjøre det for meg selv. Men hadde vært utrolig morsomt:D

    9. Har nettopp startet på frisørskole! Men hadde jeg ikke gjort det hadde jeg nok tatt en PT utdannelse. Kanskje jeg gjør det senere, hehe. Frisør og trener passer supert, ettersom jeg må ta godt vare på kroppen min! 🙂

    10. Jeg går PT hos Active Education, og Maren de tilbyr også PT2, der man går lengre ned i stoffet og lærer alt om sykdommer ved trening osv:) Dette kan du ta i varmere strøk:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg