Lompefest

Nå to treningsjenter er sammen på en lørdagskveld blir dette raskt resultatet. *ler* På menyen i går stod først Taco og speltlomper, etterfulgt av enda fler speltomper. Disse fylte vi med sjokoladekrem, og banan. Sjokoladekremen lages enkelt av 60g sjokoladeproteinpulver, litt vann, 3 ts sukrin og 2 store ss peanøttpulver. (Bestilles super billig på Iherb)Rør sammen til en kremaktig konsistens, og smør utover lompene, kutt banan i skiver og legg på. Dette er en magisk sammensetning både på smak og næringstoffer. Gode karbohydrater som fyller opp glykogenlagre og gir kroppen et godt overskuddslager til den kommende treningsuken, og samtidig en god dose proteiner. Smaken er helt fantastisk, det må virkelig bare prøves! Jeg tar dette over smågodt, chips og grandiosa anyday! 

Det forsvant tre hele pakker med lomper i går, det er nemlig litt vanskelig å stoppe når man først er i gang på disse her. Smak det, og dere vil forstå hva jeg snakker om. Vi koste oss også med proteinbarer – mange proteinbarer. Ingrid, som jeg er på besøk hos, har nelig ikke bare en, men tre (!) skuffer fulle av diverse barer i alle mulige smaker. Jeg kan ikke fatte hvordan det er mulig å ha så mye godt liggende. Jeg hadde ikke gjort noe annet enn å spise proteinbarer hadde jeg hatt et slik lager. 

Noen som kan kjenne seg igjen på den eller? 

I dag er det tid for hjemreise og det er så trist. Jeg har virkelig kost meg denne helgen, og jeg kjenner at det blir ikke lenge til neste Tr.heimstur. Jeg liker denne byen, jeg liker menneskene her og jeg liker så uendelig godt å være sammen med min skjønne Ingrid. Jeg har ikke så mange venner som er så lik meg når det kommer til treningslyst og treningglede, har helt samme syn på kosthold og liker akkurat de samme tingene, men som samtidig kun lar trening og sunt kosthold være en del av livet – og ikke hele livet. Det er så godt å være sammen med personer man bare klikker med, og denne helgen har vært helt perfekt.

Nå skal vi ut å gå en liten søndagtur i frisk trondheimluft før det er tid for å fly hjem til fine sørlandet. Jeg skal ut å fly igjen allerede til torsdag, da er det Oslo som står for tur. Hva jeg skal der skal jeg fortelle dere mer om det senere 🙂

 

Smiiiiil Maren

7 kommentarer
    1. Elsker “En del av livet, og ikke hele livet”. Det er en så god beskrivelse, en beskrivelse jeg har lett lenge etter for meg selv også!
      Ha en fin søndag og lad opp til en ny sprek uke! Jeg blir alltid glad av å titte innom hos deg. Line, 23, Tønsberg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg