SALG

I sammarbeid med Bli vakker

Stikker innom kjapt for å tipse dere om at Bli Vakker kjører SALG! Det er ikke et lite salg heller, flere av mine favoritter er med. Jeg er en slave for I.D pudder, og under dette salget kan man virkelig gjøre et kupp på I.D mineral sminke, og selvfølgelig en haug av andre produkter. 

Jeg anbefaler dere å ta en tur innom Bli vakker for å se om noen av dine favoritter er på salg, det er nemlig stor sannsynlighe for at det er. Jeg har allerede tipset dere om I.D produktene, men jeg vil også nevne at du kan gjøre et super kupp på SUPERMAT. Det er nemlig inntil 40% rabatt på Supermat. Jeg har skrevet om disse produktene flere ganger tidligere, og nå kan dere altså klikke dem hjem til sterk redusert pris. Jeg må også tipse dere om at Bli vakker har gratis frakt, og ekstremt rask levering!

Titt innom Bli vakker, og tips meg gjerne om dine favoritter. Jeg er alltid åpen for nye produktips. Salget varer t.o.m søndag 26.januar.

 

Smiiiiil Maren

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg