Hair Reborn

Sponsede produkter

Når jeg var hos Kristin på A-salong var jeg så heldig at jeg fikk teste ut noen nye produkter fra TIGI. Jeg ble nyskjerrig allerede ved første øyekast, for denne serien ser bare rå lekker ut. Hair Reborn heter den, og er Tigis aller ypperste serie. Designet er lukseriøs, og elegant, duften er helt magisk og jeg har nå testet den flere ganger og jeg elsker hvor lett og mykt håret mitt blir.

Jeg kan ingenting om hårprodukter, jeg vet bare at jeg kjenner veldig godt om produktene føles riktige for meg, og at lukten er utrolig viktig! Jeg hører alltid på frisøren min som kjenner til og har jobbet med håret mitt hva hun mener er det beste for meg. A-salong er overfyllt av gode produkter, men Kirstin var helt bestemt på at denne serien var den beste! Da er jeg ikke i tvil om at det stemmer.

Det høres kanskje litt teit ut men det at designet er delikat og lekkert har også litt å si for min del. Hårproduktene står fremme i dusjen, og er synlige. Jeg synes derfor det er positivt at de ser bra ut, noe TIGI absolutt gjør. Det finnes ulike serier for ulikt hår, jeg har den blå serien.


Hvis du bor i kr.sand anbefaler jeg deg å ta turen innom Kristin på A-salong for å høre hvilken serie som passer til ditt hår. Det er kun et ekslusivt utvalg av salonger som selger denne serien, A-salong sørlandssenteret er en av dem! 

Du kan også lese mer om produktene på Wearhouse sine nettsider HER. 

 

Smiiiil Maren

5 kommentarer
    1. kan du skrive litt om hvordan få motivasjon til å trene, og hvordan man kan trene hjemme for å få en kropp noe lignende deg? 😀

    2. ASTRID: Det var hyggelig skrevet. Hjemmetrening er bra, men hvis målet er å bygge litt muskulatur så er det ( etter min mening) vanskelig å gjøre det uten tilgang på relativt tunge vekter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg