En frisk start

Været her på Hovden er rimelig heftig i dag, med sterk vind og snø. Jeg elsker vær, og jeg liker utrolig godt å trene utendørs når været er litt villt. Det gir meg en slags følelse av råskap og styrke. Jeg føler jeg blir sterkere av litt motstand. Spesielt? Kanskje, men slik er det hvertfall. Når jeg våknet i dag til dette været var min første tanke – jeg vil ut på tur! Så jeg kledde godt på meg med både ullundertøy og vindtett før jeg la ut på tur i mørket, vind, sludd og snø. Merk dere ullsokkene over tightsen, haha. Back to the 80´s. 


Det ble en 35 minutters klissvåt, iskald og rå opplevelse. Jeg vurderte sterkt å kaste inn håndkle på et tidspunkt når vinden stod på som verst og jeg kunne såvidt se noen meter forann meg. Nå er jeg hjemme på hytta igjen, godt plassert under et pledd i sofaen og med en stor kopp kakao i hendene. Jeg er så glad for at jeg ikke gav meg, jeg kunne nok ikke startet den siste dagen i 2013 på en bedre måte. Nå skal jeg bare slappe av og kose meg inne på hytta, kanskje få lurt inn en liten skitur hvis været bedrer seg, før det skal feires for fullt i kveld. 2013 har vært et år verd å feire. Jeg skal danse meg inn i 2014 og sette standarden for det kommende året . Jeg er overbevist om at det blir et bra et! 

Jeg har vært litt usikker på om jeg skal lage nyttårsforsett eller ikke, som regel blir det jo til at man enten glemmer dem, eller ikke klarer å fullføre dem. Nå er det jo slik at jeg mener at man får til akkurat det man vil få til, så jeg tenker nok at jeg skal lage meg et lite forsett eller to for 2014 likevell.  Selv om jeg har glemt bort hva 2013 sine forsetter var. *ler*

Har dere laget nyttårsforsetter? Del dem gjerne <3

 

Smiiiiil Maren


9 kommentarer
    1. Min morgen har vært helt lik!! Nå sitter jeg inne hos svigers etter tur i ekstrem vind og kulde. Mitt nyttårsforsett er å trene minimum 3 ganger når jeg reiserbpå tur i 5 mnd. Så det blir vel bsre halvtårforsett? Hehe

    2. Jeg lager ikke dirkete nyttårsforsetter, men jeg skriver ned ting jeg ønsker skal skje og ting jeg ønsker å oppnå i løpet av året. Så legger jeg dem i en liten skål, og ser dem når året er over:) Jeg husker ikke hva jeg skrev så gleder meg til å se det nå 🙂
      dette året skal jeg også prøve å ta bilder når det skjer noe kjekt og printe dem ut så skrive en liten kommentar bak på bilde med dato og legge det i en boks, så kan jeg se tilbake på det:) Jeg er ikke så flink å forkalre haha. men håper du skjønte det 🙂 Og godt nytt år! 🙂

    3. jeg skal lære meg mer om styrketrening og bli sterk. skal bl.a. greie pullups. skal også få grei kondisjon. godt nyttår:)

    4. Jeg tror det er viktig å sette seg nye mål, enten man velger å kalle det nyttårsforsett eller noe annet 🙂 Mine mål er ganske enkle, men samtidig høye. Jeg skal fullføre studiet med topp innsats, delta på løp (springe mila) for første gang, og kanskje det viktigste, forbedre selvtilliten!
      Håper du får en fin feiring, og et strålende 2014. Du er flott og en stor motivasjon 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg