GIVE-AWAY

Mange av dere har kommentert tightsen som jeg som regel alltid bruker på styrketrening. Jeg har tre stykker av den samme tightsen, og det er rett og slett bare fordi den er så utrolig god. Jeg liker så godt hvordan sømmene løfter rumpa. Jeg velger nesten uten unntak alltid svarte tightser, men jeg synes denne er kul akkurat fordi den har det lille ekstra, og ikke er helt svart. Passformen er super, og stoffet er så behagelig. Nå vil jeg gi bort en helt ny Better Bodies tights til en av dere. 


Jeg slenger også med tre topper fra samme merket. Better bodies har utrolig mange ulike topper, men jeg liker absolutt best disse to modellene. Den svarte er i teknisk stoff, den hvite og orange er i bomull. Jeg bruker dem begge til styrketrening. Dere som følger meg fast her på bloggen, og kanskje spesielt på instagram vet at disse toppene og tightsen er plagg jeg bruker mye. Spesielt tightsen går igjen veldig ofte. Nå velger jeg altså ut en heldig vinner som får tightsen og den svarte toppen, og en vinner som får den hvite og den orange toppen.  Alle klærne er fra min fantastiske sponsor PROTEINFABRIKKEN.


Alt du trenger å gjøre for å være med er å dele et innlegg fra min blogg på din blogg eller facebook eller instagram. Du kan selv velge hvilket innlegg, gjerne et du synes var inspirerende eller gav deg noe på en eller annen måte. Du må også legge igjen en kommentar på dette innlegget om du vil ha tights+ svart topp eller orange + hvit topp. 

  • Del et av mine blogginnlegg 
  • Legg igjen en kommentar om du ønsker å vinne tights+svart topp eller hvit + orange topp

 

Da gjenstår det bare å ønske dere masse lykke til. Vinneren trekkes 2 januar. 

 

Smiiiiil Maren


54 kommentarer
    1. Å jeg vil vinne! Elsker Better Bodies:) Helst tightsen, men blir glad for toppene også:) Jeg skal dele min favoritt på facebook:) Gleder meg til å følge deg vider i 2014. Godt nyttår!

    2. Ååå, jeg har så lyst til å prøve dette merket! Aldri testet det før 😀 Om jeg hadde vunnet sort tights + topp, så hadde det vært en stor motivasjon for å kjempe videre i kampen mot anoreksien som nesten tar livet mitt disse dager. Jeg elsker å trene, men det får jeg ikke lov til nå! Om jeg blir bedre så kan jeg ta opp igjen treningen. En virkelig stor motivasjon 🙂 Og DU motiverer meg hver dag! Stor klem fra Martine

    3. Har delt på face både hos meg og min mann. Hadde vært flott med ny tights og topp når jeg skal trene meg opp igjen etter kyssesyke:)

    4. Ønsker meg veldig tights og hvit topp, men tar gjerne hva som helst! Du er kul og tøff og alt sånt. 🙂

    5. Hei. Delte innlegget om “hvorfor trener du”. Godt innlegg, der vi må tenke over våre valg:):)håpe å få pakke fra deg i posten:):)

    6. Denne konkurransen deltar jeg gjerne på!!! Elsker din råe styrke og din sårbarhet. Du viser at du er et MENNESKE <3 du motiverer og inspirerer skjønne Maren!
      Høyest på ønskelisten står tights+topp 😉 jeg er jo blitt så glad i å trene at treningsgarderoben må utvides 😉 ønsker deg en fin nyttårsfeiring søta <3 stor klem <3

    7. Jeg elsker sånne give-away og er veldig gjerne med!
      Har skrevet et eget innlegg på bloggen min og linket til 2 av innleggene dine, klarte ikke bestemme meg for bare et 🙂
      Hvis jeg skulle være så heldig å vinne ønsker jeg meg tightsen+sort overdel.
      PS. linken til proteinfabrikken funker ikke 😉

    8. Delte rett og Slett hele bloggen jeg! For du er så inspirerende!
      Jeg liker veldig godt alt sammen jeg! Så hadde blitt veldig glad bare jeg hadde vunnet 🙂

    9. Har delt et innlegg jeg fant inspirerende på Facebook. Hadde vært veldig fint med tights + svart topp! Ønsker deg et godt nytt år, du ser fantastisk ut! 🙂

    10. tights og topp::)
      Har ikke fb osv, men sendte en link til bloggen din på mail til alle jeg kjenner;)

    11. I’m in!:-D Disse står høyt på ønskelista!!
      Tight’s ønsker jeg meg sklart, og en oransje topp :))
      Ønsker deg og dine en riktig godt nytt år 😀

    12. Bloggen din er til stor inspirasjon og motivasjon for meg!! Godt nytt år!:)
      Jeg ønsker meg tights + svart topp:)

    13. Hei! Det innlegget som inspirerte meg til å begynne å følge bloggen din var:
      Todays inspiration – Skrevet 23.11.2013 kl. 17:21. Et av bildene der hadde teksten “are you proud of what you have become” eller noe lignende.. Akkurat den dagen satt jeg og følte jævelig synd på meg selv. I slutten av august hadde jeg tatt ett oppgjør med min daværende samboer, jeg orket ikke mere utroskap og følelsen av ikke å være bra nok utseendemessig. Så leste jeg bloggen din og det inspirerte meg til å ta en runde med meg selv, var det ikke på tide å leve livet slik jeg ønsket det? Etter det har jeg fulgt deg og jeg må si at vekta har blitt mindre, hehe… 10 kg og jeg klarer nå å jogge 5 km sammenhengende ut å “dø”. Og det beste er at jeg føler ikke at jeg har mistet noe etter samlivsbruddet, tvert om… jeg er på vei til å bli akkurat den jeg ønsker å være. Trening er ikke noe ork lengre, det har blitt en nødvendighet og noe jeg stortrives med. Jeg har mine dårlige dager jeg og…men du har inspirert meg til å bli en bedre “meg”. Så tusen takk! Jeg kommer til å følge deg videre og ønsker deg en riktig flott nyttårsfeiring og ikke minst et suverent 2014.!

    14. Tuppemor: Denne kommentaren ble jeg helt rørt av! Så sterk, tøff og fantastisk du er som tar ansvar for deg selv og din egen lykke. Du fortjener kun det beste 🙂 Gratulerer med en fantastisk fremgang, og lykke til med fortsettelsen. Jeg kjenner at jeg blir enormt stolt av deg ved det du forteller. Du er en inspirasjon. Godt nytt år til deg, må 2014 bli ditt år 😀

    15. En frisk start -innlegget ditt er delt. Utrolig deilig å trodde dårlig vær og gå en frisk tur for det. Kjenne ordentlig på ruskevær og ta en varm dusj og sette seg under teppe etterpå:-)
      Hadde vært flott med tights og svart topp.
      Ha en fin kveld og godt nytt år.

    16. Ja takk! Trenger nye klær og inspirasjon til det nye treningsåret. Ønsker meg tights og svart topp. Krysser fingre og tær 😉

    17. Alltid koselig å klikke seg inn på din blogg og vanskelig å velge en innlegg å dele når alle er verdt å dele. Du har et herlig syn på tilværelsen:-) Tights og orange singlet hadde vært knall:-) Godt nyttår og kos deg med 2013 siste kveld!

    18. Har delt på facebook 🙂 Tights og svart singlet hadde vært super! Ønsker deg et godt nyttår, og ser fram til mer inspirasjon til trening og sunn mat fra deg i det nye året! Kos deg masse i kveld 🙂

    19. Da har jeg delt på facebook. Jeg ønsker meg mest tights + svart topp:-D Hadde vært super gøy å vinne! Godt nyttår til deg!! 🙂

    20. Jeg ønsker meg tights og hvit topp 🙂 hadde satt veldig pris på å vinne 🙂
      Jeg får mye motivasjon av å gå inn på bloggen din. Godt nyttår til deg og jeg gleder meg til å følge bloggen din videre i 2014 🙂

    21. Jeg har enda ikke testet klærne fra better bodies, så jeg vil gjerne vinne tightsen og toppen 🙂
      Godt nytt år til deg og fine bloggen din 🙂

    22. Ååh. Alltid hatt lyst til å prøve ut disse fra better bodies. Dyre klær, men kvaliteten er nok deretter da 😉 veldig glad i når du kommer med treningstips, og bilder av både trening og treningsklær er motivasjon for meg : ) ha et riktig godt nyttår.

    23. Jeg elsker better bodies og elsker bloggen din så selvfølgelig må jeg være med på denne konkurransen!:) Jeg delte hele bloggen din på facebook siden min. Jeg ønsker meg thigts og svart topp! Godt nyttår!

    24. Har lenge hadd lyst på en slik tights! Har delt innlegget ditt “Sunt, friskt og godt” fordi da har jeg det på veggen min og kan lett klikke på det hvis jeg får lyst på noe sunt og godt!
      Jeg har lyst på tights + svart topp 😀

    25. Da har jeg delt! Håper så på å vinne – jeg har aldri vinnerslykke! Ønsker meg de to toppene jeg! ( men selvfølgelig det andre også)

    26. Åååh, bra konkurranse med fine premier! Hadde vært veldig gøy å vinne, pleier aldri å være heldig med konkurranser! Jeg har vel egentlig treningstøy for å være ærlig, men i og med at jeg trener 5-6 dager i uka hadde det vært gøy med litt mer variasjon i klærne. Må si jeg mest har lyst på tights og svart topp, men hadde ikke sagt nei til de to toppene heller altså!
      Elsker bloggen din, du gir meg virkelig mye inspirasjon og mange gode øvelser. Kroppen du har nå jobber jeg hardt for å få.
      Jeg har delt bloggen din på instagram forresten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg