Ut på tur

Endelig kom jeg meg ut på skitur, og for en herlig tur det ble. I vind og snørvær trasket vi i vei, vi hadde heldigvis kledd godt på oss med ull og vindtett. Når man er riktig kledd er det bare en fryd å være ute i slikt vær. Jeg er veldig glad vi kom oss ut akkurat når vi gjorde for nå har vinden økt kraftig og det snør tett. Det er så herlig å sitte inne å se ut på slikt vær, spesielt etter man har vært ute på tur, og har en god sliten følelse i kroppen og varme røde kinn. 

Ut på tur, aldri sur sies det, og det føler jeg passer godt i dag. Jeg gikk med det største smilet rundt munnen på tur, denne skituren var så etterlengtet. Jeg har ikke hatt ski på bena siden påske, og det føles utrolig lenge siden. Nå skal jeg kose meg med blader, noe godt og varmt å drikke og etterpå tror jeg faktisk jeg skal sove middag. *ler* Jeg kan bli vant til dette ferielivet.  

I dag inntar mange bekjente vinterfjellet og jeg håper å få sett noen av dem i kveld. Været er som sagt litt vel blåst, og jeg er for øyeblikket uten bil her oppe så vi får se hvordan det går. Det er jo ikke verre enn å ta på seg den aller største bobblejakka og traske ut i været, men akkurat nå frister det aller mest å bare krype inn under en varm dyne og kose meg der. De kommer ikke før om noen timer, så jeg får krype inn under dyna og samle opp litt energi til å trosse stormen senere i kveld. 

Håper dere koser dere i romjulen uansett om dere er på fjellet, i byen eller i varmere strøk. 

 

Smiiiiil Maren


4 kommentarer
    1. Skulle ønske snøen kom til oslo snart, merker det er litt for lenge siden skiene var på beina! Nyt det 🙂
      Har et random spørsmål også (hehe), er det vaskelig å få seg PT jobb i Kristiansand? Skal studerer det nå til våren og har lyst til å flytte etter endt studie, og da er Kristiansand et av stedene jeg ønsker!

    2. Jeg returnerte akkurat fra fjellivets gleder, savner det allerede… Nyt dagene:)
      Et spm langt fra innleggets tema; spiser du vanlig ost, eller lettere?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg