Baneheia

Ja man kan klage på været, det er mildt, vi har ikke snø, det føles ikke som desember og det gir ingen julestemning. På den andre siden så kan man velge å se at det er nydelig temperatur ute, frisk deilig luft, og et fasinerende lys. På min morgentur i dag fikk jeg oppleve en himmel som var helt magisk. Den skiftet fra å se ut som levende flammer, til rosa og orange, til helt mørkt. Jeg fikk oppleve både sol, vindstille, pøs regn og vind med storm i kastene på en og samme joggetur. Det er jo helt fantastisk!!! Jeg hadde desverre ikke med kamera på tur, og det skulle jeg ønske jeg hadde, for et vakrere syn skal man lete lenge etter. Naturen er så fasinerende! Jeg fikk fanget et par øyeblikk av været og himmelen på mobilen, men disse bildene gir virkelig ikke det rette inntrykket av hvor nydelig det var. Så folk må bare klage på været så mye de vil, jeg liker det og jeg er så glad for at jeg kan kose meg ute i naturen under slike forhold.


Nå har akkurat de siste gjestene dratt, og jeg ligger rett ut på sofaen. Jeg er så mett og lykkelig etter denne kvelden, og nå gjelder det bare å komme seg i seng, opp på jobb i morgen tidlig før julaften endelig skal nytes. Jeg skal straks hoppe i seng, jeg måtte bare dele disse bildene med dere først! For dere som lurer på juleoverraskelsen jeg nevnte tidligere i dag, så er det en ny give-away med en herlig premie. Jeg velger å publisere denne i romjulen for da er liksom all morro med julen over, og da passer det perfekt med enda et lite gavedryss synes jeg. 

Nå må jeg virkelig komme meg i seng her, god natt og sov godt mine venner. 

 

Smiiiil Maren

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg