Hvem, Hva, Hvor

Jeg får så mye spørsmål dra dere hvor jeg trener, hvor jeg kjøper treningsklær, hvor jeg fikser vipper/bryn, hvor jeg handler mat, hvem jeg blir inspirert av, hvilke magasiner jeg leser osv, det blir også stilt mange spørsmål omrking mine favoritter blandt ulike ting. Jeg tenkte derfor jeg kunne legge ut en liten Hvem, Hva og Hvor.

So here we go:

TRENINGSENTER: Jeg trener vanligvis på Solsiden PT senter midt i Kristiansand sentrum. Dette er et lite senter, med enormt mye kunnskap samlet på ett sted. Dyktige ansatte og et magisk miljø. 

VIPPER OG BRYN: NIMUE HUD sin salong ligger i festningsgata i Kristiansad fikser både vippene mine, bryn, negler og alt av hudpleie. Jeg har ikke nok positive og rosende ord i mitt vokabular til å dekke hvor bra disse jentene her. Anita og hanne på Nimue er så flinke, og jeg kunne ikke ønsket meg noen bedre. 

TRENINGSKLÆR: Jeg er stolt Casall-ambassadør og bruker derfor mye Casallklær, ellers har jeg en god del fra Better bodies fra min sponsor proteinfabrikken, og ellers kjøper jeg en god del Nike klær på vanlige sportsbutikker. 

FRISØR: Jeg går på A-salong i sørlandsparken til skjønne Kristin Louise.

RESTURANT: Food Asylium her i Kr.sand er uten tvil min favoritt.

CAFE: I kr.sand er det Hos naboen og drømmeplassen jeg liker best, i Oslo var jeg stamkunde på Waynes pilestredet, tullins og landromat.

MATBUTIKK: På søndager er det alltid Joker i skippergata, min pappa driver den, og han har sørget for at de har alle mine favoritter. Det er perfekt å kunne få tak i både speltlomper, alle mine favoritter innen meieriprodukter, ferske bær, frisk frukt / grønnsaker, cashewnøtter uten salt, atkinsbarer og andre litt sære sunne matvarer som jeg MÅ ha, og som andre litt mindre butikker ikke har. Ellers handler jeg ofte på Kiwi eller meny avdeling Grim hvis det er noe spesielt/sært som krever større utvalg.

TURLØYPER: Favoritten er uten tvil baneheia, tett etterfulgt av Ravnedalen, Odderøya og Jegersberg

TAKE AWAY: HT-sushi! 

KLESBUTIKKER: Høyer selvfølgelig, ellers Retro, Bik bok, H&M, Zara (oslo), Gina og Lulus

KOSTTILSKUDD: Bestiller jeg alltid hos proteinfabrikken.no

REISEMÅL: New York er og forblir min store favoritt, ellers elsker jeg den franske riviera

MAGASINER/BLADER: Shape up, Iform og Stella

NETTSIDER: Nyehter leser jeg alltid på VG, ellers finner jeg mye spennende fagstoff på AFPT sine nettsider. Titter også ofte innom iform, fitnessbloggen og andre treningsrelaterte sider for å holde meg oppdatert på hva som legges ut.

Dersom det er noen flere slike ting dere lurer på så fyr løs i kommentarfeltet. Eneste kriterie er at spørsmålet må begynne med: Hva er din favoritt (……..). Altså et spørsmål som krever et kort og konsist svar, her snakker vi enkle fakta. Jeg fikk en morsom greie fra en leser en gang hvor hun formulerte spørsmålene slik: sommer / vinter, sjø / fjell, Ski / snowboard osv, slik at jeg måtte velge en av to alternativer. Slike spørsmål svarer jeg gjerne på. Dette er altså en mini spørrerunde. Dette er positivt for både meg og dere, fordi da kan dere få svarene med en gang, og slippe å vente  dagesvis, og det går super kjapt for meg å svare dere. Vinn-vinn situasjon! 

 

 

Smiiiiiil Maren 

 

 

6 kommentarer
    1. Frappe / smoothie
      Pølse i lompe / brød
      Tomater / agurk
      Sukrin / sukker
      Kakemenn / pepperkaker
      Brune pinner / havreflarn
      Jul / påske
      Grillfest / julebord
      ? 😀

    2. Hei fine Maren 🙂
      Langkjøring / intervaller?
      Atkins sjokolade / vanlig sjokolade?
      Vin / øl?
      Styrketrening / jogging?
      Smågodt / sunnifisert godteri?
      Yndlingsøkta; overkropp eller bein?
      Chins / pull ups?
      Fest / hjemmekveld?
      🙂 dette var en morsom spørrerunde 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg