Being the BEST

Dagens trening skulle være en rolig joggetur på tredemølla, slik ble det ikke. Jeg gikk på mølla og begynte å gå i godt tempo, sjekket instagram, blogger, nyheter, og mail mens jeg ruslet avgårde i et bedagelig tempo. Jeg skrudde opp tempo litt, slik at jeg gikk over i helt helt rolig jogg. Daff og slapp i kroppen sub-jogget jeg bortover mølla på 8,5 km/t. Jeg plugget inn musikken, og da endret alt seg! En ny sang hadde lurt seg inn på spillelisten min, og det var ikke hvilken som helst sang. Det er den villeste power-sangen jeg noensinne har hørt. Tempo føk opp i en rasende fart og jeg løp som en helt!! Teksten gikk rett i kroppen og jeg følte hver eneste ord!!! 

 

 

This is what it looks like – being the BEST – a cut above the rest!!  Kjære vene som jeg løp til disse ordene, jeg følte meg som verdens raskeste, beste, sterkeste og helt uovervinnelig. Jeg kjørte sangen på repeat 5 ganger, og løp til det ikke var mer krutt igjen i beina og svetten silte. Ååååååår for et RUSH!! 

Har dere noen slike power-låter som får deg i beast-mode? Del mer enn gjerne i kommentarfeltet!

 

Smiiiiil Maren

19 kommentarer

Siste innlegg