Let´s do this!

Den følelsen jeg sitter med akkurat nå er litt vanskelig å beskrive. Jeg har akkurat fullført anatomi/fysiologi/mikrobiologi eksamen, jeg jeg kan nesten ikke tro at det er over. Det føles så latterlig bra og tomt på en gang *ler*. Dagen i dag skal bare nytes fullt ut, før oppkjøringen til den aller siste eksamenen starter i morgen. Tenk det, juelferien er i sikte – jeg ser lyset i enden av tunellen. Hurra! Stormen herjer på sørlandet, og været er helt vilt. Det passer meg i grunn helt perfekt, for nå skal jeg ligge på sofaen og se på et maraton av serier med verdens beste samvittighet. Jeg erklærer denne dagen for fridag fra alt av lesing og pensum. Kun kos og hygge, men først, først skal jeg ha en KILLER styrkeøkt. Kroppen lengter etter en god økt, og det kribbler i hele kroppen bare ved tanken på å løfte vekter igjen. Aiaiaiai!! 

Ha en sporty dag dere, så skal det løftes her! *beast-mode-on*

 

Smiiiiiil Maren

11 kommentarer
    1. GRATULERER!!! 😀 kan du ikke legge ut hva du gjorde på økten etterpå? 🙂 Antall kilo, reps osv? Elsker innleggene der du skriver om treningsøktene dine!!

    2. Kjenner til følelsen! Deilig 🙂 tips til en sliten student som leser til siste eksamen 16.des?
      Ser ikke lyset ennå 🙁

    3. Gratulerer så masse! Stå på siste tida no før juleferie 😉 har sjølv min siste eksamen imorgen før eg kan kalle meg sjølv Personlig Trener, og eg skal heim igjen fra Florida til kalde Norge? Føles så godt og trist ut på en og samme tid, men blir såå deilig å komme heim til jul!

    4. ja er midt i eksamestiden selv, trening er gull verdt selvom man er skikkelig sliten, og sofaen kanskje frister mest. Men får mest ut av å trene først. Bruker du noe form for pwo?

    5. Gratulerer så mye med vell overstått eksamen 🙂 Hurra!
      Det gjør ikke meg noe heller at det er stormfullt ute. Sitter nemlig med hjemmeeksamen denne uken 🙂
      Syns bare det blir ekstra kos å sitte inne med tente lys, julemusikk og klementiner når det stormer som verst ute:D hihi! Ser lyset i enden av tunellen sjæl!
      Lykke til på siste eksamen 🙂

    6. Anja: Kjære deg, jeg skulle ønske jeg kunne si noen magiske ord, men eksamenperioden er grusomt stressende og slitsom – sånn er det bare. jeg anbefaler deg å prøve å gjøre det beste ut av det med å gjøre omgivelsene hyggelige med lys og friske blomster. Lag noe god mat, en stor kopp te / kaffe med noe godt oppi, kutt opp masse frukt og prøv å kos deg litt. Lag en studieplan slik at du vet hva du skal komme deg gjennom. ta gode pauser, og slapp ordentlig av i pausene! Gjør så godt du kan, så kan ingen forvente noe mer. Tro på deg selv, og gjør ditt beste. Tenk at om under 2 uker er det over, og du har ferie! HOLD UT og masse masse lykke til <3

    7. Tusen takk for gode ord hvertfall <3 har allerede satt meg ned etter endt treningsøkt med god mat og en kopp te! Skal planlegge pensum for de neste dagene 🙂 11 dager igjen så er det over!

    8. Nei ingen forslag, har hittil holdt meg til kaffe, eller fres. Syns det er så mange forskjellige typer der ute, og er en fattig student, så skal jeg bruker penger på det vil jeg være ganske sikker på at det er bra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg