Siste sjanse

Mange av dere fikk med dere black friday hos proteinfabrikken, nå er det altså slik at PF er i det generøse hjørnet og kjører på med tilbud ut denne mandagen. Det betyr at i dag er siste sjanse til å sikre dere tilbudene. Jeg la selv inn en solid bestilling på fredag, etter jeg postet innlegget til dere så kom jeg på at det var jo enormt smart å benytte meg av pakketilbudene på sukrilett sukkererstatning og sukrilett melis til julebagsten. Jeg har noen smarte sunnifiserte julegodter på lur til dere, og jeg kan allerede nå tipse dere om at det er lurt å ha sukrilett og sukrilett melis på lur til disse. 


Ellers sitter jeg på lesesalen i hele dag, siste innspurt på nest siste eksamen nå. Heldigvis sitter jeg ikke alene, og vi klarer å ha det litt gøy mellom all puggingen. Nå er det ikke lenge til jeg er helt ferdig med alt av eksamensstyr og skal slutte å lesse dere ned med eksamensklaging. I dag har jeg lekt foreleser, og forsøkt å gjøre anatomi forståelig for gruppen. Vet ikke akkurat jeg lyktes i det prosjektet *ler*

Ha en super mandag dere, mer fra denne kanten senere!

 

Smiiiiil Maren

 

6 kommentarer
    1. Syntes det bare er bra at du legger ut litt klaging over eksamener, det er godt å se vi er flere som ikke har annet i tankene om dagen! 😉
      Selv er jeg ikke ferdig før 21.des. så du er heldig som får tid til å nyte desember i hvertfall.
      Stå på videre, og lykke til med eksamen! 😀

    2. Ser du sitter og leser i samme bok som meg! 🙂 Jeg går fysioterapi og skal snart ha kombinert fysiologi og anatomieksamen.
      Du får ha masse lykke til Maren! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg