BLACK FRIDAY

Black Friday er en festlig greie, det markerer på en måte starten på julehandelen. Det kalles black friday fordi det skal markere den dagen handelstanden går fra røde tall til svarte.  Fredag 29 november er altså black friday, og dette markerer min fantastiske sponsor Proteinfabrikken med et enormt salg!

Det beste er at hos Proteinfabrikken så lar de tilbudet gå hele helgen, og ikke kun i dag. Det ryktes om 40% rabatt og oppover!  Her er det virkelig gode muligheter for å sikre deg dine faste kostilskudd, teste ut noen nye eller få unna litt julegaver. Jeg skal så absolutt utnytte black friday til å fylle opp litt. Jeg har følgende varer i min handlekurv nå: 

 

  • Ferdigmiks med lavkarbo-brød. – Så enkelt å lage, og nydelig på både smak og næringsinnhold.
  • ZMA for restitusjon og økt søvnkvalitet
  • Hamstrer sukrilett – bruker dette flere ganger om dagen.
  • Sunnifiserte marshmallows – perfekt alternativ til godteri
  • Ferdigmiks med lavkarbo vaffelmiks – disse er godkjent av hele min familie.
  • Ferdigmiks med lavkarbo pizzabunn – denne er helt genial, og til 19kr posen er det ikke noe å tenke på!
  • Proteinbarer – jeg prøvde å la vær, men disse er bare for gode! 
  • Salget er en super mulighet til å teste ut en ny smak på proteinpulver

 

Som dere skjønner er et enormt mange gode tilbud man kan benytte seg av. Jeg vil spesielt tipse dere om Easy-living serien. Jeg skal overhode ikke slanke meg, men jeg ønsker ikke å spise masse sukker likevel. På den andre siden så elsker jeg bakevarer, og dermed har jeg utviklet et bunnsolid kjærlighetsforhold til disse produktene. *ler* Den nøytrale kakemiksen er genial som basis for et hvert bakeverk. Vafflene har hele min familie fått servert uten at de visste at det var en sunn versjon, og de synes de var fantastiske. Pizzabunnen har jeg brukt mange ganger, her også uten å si at den var lavkarbo og alle som har spist den har likt den så godt. Lavkarbobrødet har jeg flere ganger bakt opp i store mengder for så å skjære det opp og fryse det ned. På den måten har jeg alltid ferskt deilig brød med et supert næringsinnhold. Disse produktene er supre for meg, og jeg tror flere av dere vil like dem!

Jeg vil til slutt også tipse dere dere om at Proteinfabrikken har tatt inn et nytt klesmerke – MARIN ALPIN. Jeg synes denne jakken ser utorlig fresh ut, og gleder meg til å titte litt mer rundt på nyhetene PF har kommet med. Med disse tipsene ønsker jeg dere en riktig god BLACK FRIDAY, løp og kjøp!

 

Smiiiiil Maren

 

13 kommentarer

Siste innlegg