Big Surprise

Titter innom for å gi dere et smart lite tips! I morgen må dere følge med på BLI VAKKER sine nettsider, her vil det nemlig dukke opp en stor og fantastisk overraskelse!! Det er alt jeg kan fortelle dere nå, så ta meg på ordet og ta turen innom Bli vakker i morgen, fredag 29 november. Du vil ikke angre! Hihi, jeg liker veldig godt å være litt hemmlighetsfull, spesielt når det gjelder noe så positivt som dette. Jeg vet at mange planlegger å kjøpe julegaver over nett, og kanskje vil det spesielt lønne seg for dere å følge med i morgen *smiler lurt*

Med det ønsker jeg dere en fortsatt herlig torsdag, jeg sitter med stumpen godt plantet på lesesalen, og her blir jeg nok noen timer til. All work – no play, men heldigvis ikke lenge igjen. 

 

Smiiiiiil Maren

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg