Fleur De Santé

Jeg hadde så mye adrenalin i kroppen etter praktisk eksamen i dag  at jeg måtte få det ut med en solid treningsøkt. Når jeg endelig kom meg hjem, kjente jeg hvor utrolig sliten jeg var. Det tar på med eksamen, og jeg har gått med høye skuldre og vært så nervøs i lang tid. Nå er det verste over, og jeg kan endelig senke skuldrene. Det har jeg gjort på den beste måten – med en lang varm og deilig dusj med deilige produkter. 

Mine nye kroppsprodukter fra Fleur De Santé har en beroligende effekt, og det kunne ikke passet meg bedre akkurat i dag. Den yogurtbaserte kroppskremen og dusjkremen inneholder ekstrakt fra bringebær og lukter helt nydelig. Produktene er yogurtbasert , det betyr at de har fukighetsgivende og mykgjørende egenskaper, som resulterer i en deilig myk hud. Produktene fra Fleur De santé egner seg godt til sensitiv hud. 

Jeg trener mye og det betyr at jeg dusjer svært ofte. Dette fører til at huden min blir utorlig tørr hvis jeg ikke tar godt vare på den. Dette gjelder spesielt nå som vinteren er her, og den kalde luften i kontrakst til den varme luften inne fører til at huden tørkes ut. Jeg er helt avhengi av å smøre huden min godt med gode produkter som garanterer god fuktighet. 

Fleur De Santé var et nytt merke for meg, men jeg er så glad for at jeg har oppdaget det. De er så deilige, og prisen er virkelig ingenting å si noe på. Disse produktene skal bli flittig brukt hos meg fremover. 

Har noen av dere testet disse produktene før?

 

 

Smiiiiil Maren

Redaksjonelt samarbeid

2 kommentarer
    1. Har aldri hørt om de produktene, men de virket utrolig deilige:-D
      Vet du hvordan det er med frakten:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg