TRENINGSGLEDE

Jeg måtte bare dele dette bildet med dere. Det er typisk meg å havne opp ned i apparatet på gymmet, og det er faktisk ikke sjeldent man kan se meg slenge rundt på denne måten. *ler* Dette bildet representerer så mye av det jeg føler på omkring trening. Den gleden treningen gir meg er så sterk og unik! Jeg føler meg heldig som har en sunn, sterk og funksjonell kropp. 

I skrivende stund sitter jeg å leser til eksamen, her har jeg sittet i absolutt hele dag og det gjør fysisk vondt i kroppen. Jeg har så uendelig lyst å bevege på meg, men det må vente til i morgen. Jeg har lovet meg selv at i dag SKAL jeg få unna litt skolearbeid, da jeg er fryktelig dårlig til å prioritere det eller si hverdagen. Det får jeg virkelig svi for nå som eksamen nærmer seg. Huff! Jeg ville uansett bare titte innom å forsøke å spre litt treningsglede (og generell glede) til alle dere fine lesere. Håper dere har hatt en deilig søndag, og er klare for en ny sprek uke!

 

Smiiiiil maren


15 kommentarer

Siste innlegg