Pancake heaven

I morgen er det endelig fredag, og selv om jeg skal tilbringe denne helgen med nesa i pensumbøkene så er det alltid godt med helg. Jeg har planer om å innvie helgen med en saftig pannekakefrokost i morgen tidlig. Inspirasjonen til dem fant jeg i disse deilige bildene. 


Pannekaker trenger overhode ikke være usunne og fulle av sukker, de kan med et par små endringer bli rene helsekosten. I morgen skal jeg teste ut en ny oppskrift som selvfølgelig deles med dere hvis den blir vellykket. Mens vi venter på helg og pannekaker kan dere kose dere med disse deilige inspirasjonsbildene. I dag har jeg vært på universitetet fra morgen til kveld, og har derfor ikke så mye sporty input til dere i dag. Jeg satser på en solid styrkeøkt i løpet av helgen slik at jeg kan dele litt treningsmotivasjon med dere. Nyt torsdagskvelden og gi meg gjerne en liten kommentar på hva dere synes om min nye header og nytt design her på bloggen. 

 

Smiiiil Maren


23 kommentarer

Siste innlegg