Dagens motivasjon

I dag vil jeg dele dette motivasjonsbildet med dere. Jeg har laget flere slike quotes, kun for min egen del, til dager hvor man kjenner at man trenger litt ekstra motivasjon. Når vekkerklokken ringte 05.45 så trengte jeg en god del ekstra motivasjon for å si det sånn!

I dag ble det dette bildet som fikk meg opp av sengen. Det vil kjennes tøft noen ganger, du vl garantert feile og det vil alltid være noen som tviler på deg. Det er en klisje, men likevel så sant – så lenge du ikke gir deg, og jobber på så finnes det ingen grenser på hvor mange du kan nå!

Ta med dere det i dag kjære lesere, og gjør denne torsdagen til en sporty og bra dag!

 

Smiiiiil Maren

14 kommentarer
    1. Her ringte klokka 5.50, liiite lyst å stå opp, men hadde lovet eg skulle være med på spinningtime kl 6.30 ,så da var det bare å komme seg opp. Drit tungt idag, men såå herlig når det er gjort 🙂
      Ha en fin dag!

    2. Jeg burde hatt dette bildet da klokka ringte 0700 i dag, så hadde jeg kanskje rukket treing. Jaja, jeg velger å tro at kroppen trengte de ekstra 30 minuttene i dag..
      Ha en fin dag 🙂

    3. Din største kritiker er deg selv. Det kan være tøft å utfordre seg selv, men iblant er det motiverende når folk ikke tror på deg. Det det gir deg et ekstra boost ^^

    4. Hei! i de siste 4 mpnedene har jeg begynt med fokus på styrketrening, og når det kommer til ben er jeg veldig sikker på at de har blitt større (pga muskler) dette er mitt værste mareritt med tanke på at mine lår alltid har plaget meg.. jeg pleier å ta squats 60 kg (6×5) og legpress (140×5) .. er ganske sterk i bena men jeg tror kanskje jeg må begynne å gjøre det med lettere vekter for å få bena mine tynnere igjen?
      setter veldig stor pris på svar!! klem <3 elsker bloggen din!

    5. Hei:)
      Har nettopp gjenoppdaget bloggen din igjen, den er jo så bra! Synes du har så flotte syn og verdier rundt trening og livsstil, så er et fint avbrekk i hverdagen å titte innom her:)
      Har et spørsmål angående mat. Lurer litt på hvordan matbudsjettet ditt ser ut? Skjønner godt om du ikke ønsker å legge ut om kroner og øre, men bruker du en stor andel av månedlige utgifter på mat? For meg er god og sunn mat en prioritet, og jeg legger heller litt mer penger her enn å dra på byen annenhver helg. Men føler likevel det går så mye penger til det i forhold til hva jeg har inntrykk av at andre bruker.
      Når det er sagt er du virkelig inspirerende! Du har fått en ny fast leser her:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg