God lørdagsmorgen

Jeg ble så opptatt av å svare på spørsmålsrunden i går at jeg helt glemte å oppdatere dere på vanlig måte. Gårsdagen ble startet med en rolig joggetur rundt omkring i vakre Kristianand. Jeg er forelsket i denne byen på god´værs dager. Det er så nydelig her, og jeg nyter turene mine langs elva, rundt omrking i bymiljøet, ned til havet, og rund i små koselige gater i gamlebyen. Dagen i går startet grå og tung, men i det jeg la ut på tur så lysnet det og jeg fikk oppleve en nydelig soloppgang. Jeg har aldri kamera med på løpetur, men med slike vakre omgivelser kan selv en ussel iphone fange magien. 

Jeg la inn tid til litt bøy og tøy etter dagens tur. Jeg er stiv som en stokk, og må virkelig forsøke å gjøre noe med det. Tøying er det kjedleigste jeg kan tenke meg, og jeg må virkelig overbevise meg selv om at det er fornyftig å sette av tid til det. I går kjørte jeg en kjapp stretching på trappa etter turen. Jeg kjenner jo at det gjør godt, og jeg skal virkelig forsøke å bli bedre på dette fremover. Hvordan er det med dere, tøyer dere ut etter kondisjonstrening?

Resten av formiddagen gikk med til lesing av pensum, jeg forsøker å tvinge meg selv til å gjøre noe hyggelig ut av lesingen og steller i stand med både ulltepper, kakao og duftlys – uten av det hjelper spesielt mye *ler*. Jeg skal ha for innsatsen da! Ettermiddagen og deler av kvelden ble tilbragt på fantastisk Høyer. Jeg har hatt en dag fri, og på den ene dagen har butikken blitt fyllt med deilige nyheter. Michael Kors har kommet med påfyll av fantastiske vesker og sko. Den utorlig populære Hamilton vesken er nå i butikk, og jeg vet at dette er mange jenters store favoritt. Jeg ruslet noen runder med den på armen i går selv, og jeg må si at jeg liker den veldig godt. Ellers er butikken full av masse andre godsaker som jeg tenker å ned å titte litt på i dag som jeg har fri. Vi får jo aldri prøvd klær når man er på jobb, så i dag tenkte jeg å gå ned som kunde og prøve masse klær. 

Nå skal mac legges bort, og lørdagen bare nytes. Jeg ble spurt på spørsmålsrunden hva min perfekte dag inneholdt, og jeg svarte at min perfekte dag startet med å sove til jeg våknet av meg selv, en bytur med litt shopping, cafebesøk og gjerne en treningsøkt. I dag tror jeg sannelig at jeg skal få innfrid alle disse!

Ha en fantastisk lørdag alle sammen

 

Smiiiiil Maren


7 kommentarer
    1. høres ut som en herlig lørdag ja 🙂
      Kjenner meg igjen i stivheten ja. Jeg er blitt så stiv det siste året at jeg er flau. Får ikke til noe, så jeg må også skjerpe meg på tøyinga og strekkinga!
      Her er det jobbings i ettermiddag/kveld og morgen 🙂 God helg!

    2. Sliter også med lesemotivasjonen nå for tiden. Skal egentlig skrive eksamen, men her sitter jeg da, med lys og greier fordi jeg skulle gjøre det koselig:p
      Jeg MÅ tøye pga runners knee. Men det er jo drit kjedelig, slik som du sier, men hvis det kan gjøre at jeg etter hvert kan løpe mer igjen og lengre, så får jeg bite tennene sammen og tøye og rulle for harde livet.
      God lørdag, og nyt helgen 🙂

    3. Jeg er heller ikke så flink til å tøye ut, bruker vel ca 5 min etter kondisjonstrening. Så ut som en nydelig start på dagen! også med soloppgang… herlig!
      Ha en fin søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg