Dagens tips: Proteinkaffe

Min nydelige proteinkaffe som jeg drikker hver eneste dag:

  • En espresso shot
  • Proteinshake laget av 20g sjokoladeprotein og 1 dl skummetmelk
  • Litt kokende vann
  • 6-8 dråper stevia vanilla

 

Kaffe i bunnen av et stort glass, så heller du den ferdige shaken over, og fyller glasset til topps med kokende vann. Tilsett stevia dråpene og rør godt rundt. Vips så har du en nydelig proteinkaffe. Jeg koste meg med en i dag morges, og har med meg til i en to-go kopp på jobb. Enkelt og godt, det blir som de deilige smakskaffene på cafe bare helt uten sukker fra sirup, og fett fra fløte/Hmelk.

Ha en nydelig onsdag hjerter

 

Smiiiiil Maren


10 kommentarer
    1. Hallo!!!! Jeg må bare fortelle deg at bloggen din er til drit stor inspirasjon for meg. Jeg synes helt ærlig at du er en av de beste i hele bloggeverden. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være snill å dele den på bloggen? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde. Uansett håper jeg du deltar selv og at du blogger kjempe masse fremover!

    2. Elsker bloggen din:)
      Har et lite spm vedr kosthold jeg håper du gidder å svare på…
      Hva tenker du om å bruke ferdig posekrydder til f eks thai retter osv?
      Elsker å lage wok, eller kylling med red curry osv men bruker da alltid ferid pose å blander med. Vil du si dette “drar ned sunnheten” på måltidet?
      Spiser alltid også med ca 70 gr jasmin ris ved siden av… Namnam!
      Ha en fin veld:)

    3. NamNam, den så god ut 🙂 Og hørtes ikke vanskelig å få til, så den må prøves ut i løpet av helgen 🙂 Takk for inspirerende blogg, Maren =)

    4. Prøv denne med en espressoshot med vaniljesmak og vaniljeproteinpulver! Da trenger du ikke stevia i forresten. Det smaker nydelig:) Ha en fin dag<3

    5. Isproteinkaffi er også syykt digg! Lager en kapselkaffe dagen i forveien og setter den i kjøleskapet slik at den blir ordentlig kald, så blander eg proteinpulver med kald melk og hiver i et par isbiter 🙂 kjempe godt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg