Tilbud på Multivitamin og Acai

Annonse i sammarbeid med Good for me

Jeg tipset dere for et par uker siden om produktene fra Good for me. Jeg har valgt meg ut to favoritter som jeg bruker daglig. Multivitamin er jeg spesielt fornøyd med fordi den, blandt annet, inneholder magnesium. Kroppen mister magnesium når man er i aktivitet og svetter, ved magnesiummangel kan man oppleve såre muskler og kramper i musklene. Jeg har tidligere våknet på natten med kramper i leggene, og det er utrolig ubehagelig. Det kan være mange årsaker til at krampene nå er kraftig redusert, men den eneste forskjellen jeg bevisst har gjort er å starte med multivitamin. Multivitaminen inneholder alle de essesnsielle vitaminene og mineralene kroppen trenger. Blandt annet inneholder den vitamin K2 som styrker skjelettet og hjelper til å hindre benskjørhet. Dette er spesielt viktig for oss kvinner! 

Acai har et ekstremt høyt innhold av antioksidanter. Det er slik at kroppen tar best opp antioksidanter når de er frystørket, slik som good for me sin Acai er. Acai er også tilsatt vitamin D. Vitamin D får vi bla fra sola og vi får desverre alt for lite av det her i nord.  Dette har jeg fortalt dere før, men en god ting kan aldri bli sagt nok ganger. Det jeg ville tipse dere om denne gangen er at jeg har klar å skaffe dere en rabatt på de to favorittene mine.

Veiledende pris på MULTIVITAMIN ligger på 298kr for 2 mnd, Good for me kjører nå halv pris til sine vanlige kunder, men har nå gitt fitliving-leserene ytteligere rabatt, og ender da på 99 kr for de to første månedene. Sjekk ut kampanjen HER.

Veiledende pris på ACAI er 348kr for to mnd, her kjøres det også halvpris i en periode nå, men prisen for fitliving-lesere havner på 129kr de to første månedene. Sjekk ut tilbudet HER. 

 

Smiiiiil Maren

 

6 kommentarer
    1. Hva vil du anbefale av goodforme eller omega3 høykonsentrert fra myrevoultion? det står lite informasjon om begge på nett så vanskelig vite hvem som har bedre effekt;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg