Suck it up princess

I dag måtte jeg ta meg selv i nakken. Det er en fin balanse mellom når man skal lytte til kroppen og slappe av og når man skal gi seg selv et realt spark bak. I dag måtte jeg gjøre sist nevnte. Jeg har tuslet inn i en slags kosesone hvor jeg har hatt det veldig behagelig og fint. Ruslet en liten tur her og der, løftet på litt vekter i ny og ne – ingen struktur og ingen fokus. Det er godt med sløve perioder, så absolutt, men det er viktig at slike perioder ikke flyter ut og får ta helt overhånd. I dag måtte jeg ta meg selv i nakken og sparke meg selv ned på gymmet. Jeg stod foran speilet, så meg selv i øynene og sa høy: SUCK IT UP PRINCESS.  Jeg måtte le litt av meg selv etterpå – men det funket! 


Dagens økt ble relativt god, og jeg sier meg fornøyd med å ha gjennomført følgende øvelser:

  • Benpress
  • Glutebridge
  • Strakmark
  • Sittende legcurl
  • Sittende legextentions

 

Jeg avsluttet med 20 min moderat cardio på tredemøllen. Trasket i vei på 6 km/t med 4% motbakke. En fin avslutning på en godkjent benøkt. Nå er jeg hjemme i sofaen, taco med spellomper er inntatt og straks er det tid for mandagsdessert bestående av frukt, bær og vanilje kesam. 

 

Smiiiil Maren


7 kommentarer
    1. hei maren 🙂 sånn som på denne økta, hvor mang sett kjørte du på hver øvelse sånn ca? inkludert oppvarmingssett? 🙂

    2. Jeg digger deg! Og jeg likte veldig godt forrige post om dine matvaner 🙂 Eller mattips om du vil. Jeg er en av dem som sliter med å tenke at karbohydrater er OK. Jeg føler jeg legger på meg når jeg spiser speltlomper og ris f.eks… Det er så irriterende at samfunnet har gjort karbohydrater til den store stygge ulven på en måte… Jeg for min del er mer opptatt av sukker og hvetemel. Og meieriprodukter, siden jeg ikke tåler det. Jeg er såååå misunnelig hver gang jeg ser skålen din med “det rare i”, hehe, alle mulige gode meieriprodukter… Du er heldig!
      Bloggen din er virkelig en av mine favoritter!
      Klem fra Karen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg