Lenge leve latskapen

Denne søndagen er virkelig en typisk søndag. Vi startet dagen med en gåtur i fantastisk natur, og det var nydeligmed frisk luft. Helt ærlig så var jeg den aller vanskeligste å få med på tur i dag. Jeg hadde virkelig ikke lyst og var båe sur og irritert. Omsider ble jeg dratt med, og det angrer jeg ikke et sekund på. Det var så godt å komme seg opp og ut i naturen.

Jeg var sulten som en ulv når vi kom ned fra hytta, og trengte derfor god mat – kjapt! Denne salaten er min favoritt og jeg lager den ofte – spesielt på dager hvor jeg må ha mat fort. Salaten består av:

  • Isbergsalat
  • Avokado
  • Agurk
  • Mais
  • Tomat
  • Kalkunskinke
  • Kokt skinke
  • Røkt laks
  • Egg
  • Waldenfarms honey dijon dressing

 

En kjapp enkel og nydelig lunsjrett. Jeg hadde hjemmelagde knekkebrød til i dag, men bruker oftest speltlomper. 

Planen nå i ettermiddag var egentlig en treningsøkt, men på mystiskvis har trassfølelsen fra i dag morges tittet frem igjen, og jeg orker rett og slett ikke. Så jeg blir på sofaen i dag, med serier på pc´en, masse frisk frukt, bær, vanilje kesam og sjokoladebarer på bordet og tente lys overalt. Jeg føler litt på at jeg burde trent – men slik tror jeg nok de fleste har det innimellom. I dag gir jeg etter for latskapen og nyter sofaen fullt ut. 

 

Hva er deres søndagsplaner?

 

Smiiiil Maren

5 kommentarer
    1. Lenge leve latskapen…i dag! I morgen er det fult kjør igjen, og det gjelder resten av uken… Så i dag gir jeg etter for latskap jeg også! Jeg har gjort en hel MASSE! Fra stolen på verandaen, og ikke kjent på dårlig samvittighet. Nå har jeg midlertidig sittet her i rundt 2 timer å prøvd å mobilisere fordi jeg må opp og gå for å hente sykkel… Til og med en liten spasertur er litt for mye for langt for meg i dag… Jeg skal gjøre det altså… bare sitte litt til med solen i ansiktet akkurat her, under pleddet med kaffen i hånda! HERRRLIGE søndag!

    2. Hei! 🙂
      Har lenge følgt med på bloggen din og sjekker den flere ganger til dagen! Den er inspirerende og motiverende , og får meg mange ganger i godt humør 🙂
      Og i dag, ble det bare enda bedre, for min søndag startet også på Hovden med en langtur løp på fjellet, og løp forbi deg og din gjeng på vei med slalombakken 😉 Hehe, veldig gøy for en som følger med på litt av din hverdag :-))
      Resten av søndagen fortsatte på rullski nedover mot Evje 😉 så nå skal det slappes av resten av kvelden!
      Ha en knallfin uke som kommer! 😉
      Gleder meg til å følge med videre.!

    3. Anne: Nei så morsomt, husker ei sprek frøken som kom løpende nedover fjellet mens vi peste oss oppover 😛 Husker jeg rett så hadde vel vi en av våre mange pauser akkurat når du passerte oss. haha. Rulleski etterpå faktisk, fy søren så sprek du er. Imponerende 😀

      Tusen takk og en strålende uke til deg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg