Studiedag

I dag har jeg studiedag, men jeg har gjort den om til en egendag i stede. Jeg trengte rett og slett en dag hvor jeg kun gjør ting som jeg liker og som jeg føler det blir for lite tid til i hverdagen. Jeg startet derfor dagen i skogen, helt alene, uten musikk og uten noen forstyrelser. Kun meg og naturen, som viste seg fra din aller beste side med strålende sol, vindstille og klar nydelig høstluft. Dette er komplett lykke for meg. Jeg knipset et par bilder underveis, slik at jeg kunne dele den fantastiske naturen med dere:






Nå har jeg sittet hjemme på macen i noen timer og laget treningsprogrammer. Jeg får så ensomt mange henvendelser på kostholdsplaner og treningsporgrammer, og slik som hverdagen min er nå har jeg ikke kapasitet til å ta inn noen nye kunder. Det er mange venner og familie som ber om hjelp, og det gjør litt vondt når jeg må si nei til dem. Det er derfor jeg elsker slike “fridager” hvor jeg kan sette av tid til å hjelpe folk som står meg nær. Så i dag skriver jeg kostplaner og treningprogrammer til den store gullmedalje. Mine fantastiske storebror er den første som skal til pers, og jeg har akkuratt fullført et solid opplegg til han. Nå skal jeg jobbe videre et par timer, før jeg skal sette i gang med litt spennende kokkelering her på kjøkkenet. Fridag betyr ekstra god til tid matlaging, vi får se hva jeg kan klare å trylle frem. Deler selvfølgelig dersom det blir bra. 

Håper dere har en super torsdag 🙂

 

Smiiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Det er en sann glede å stikke innom bloggen din Maren, fordi du er så flink til å ta vare på deg selv, og skape hverdagslykke. Det hjelper meg selv og huske på å puste og ta pauser!:-) Tusen takk!

    2. Ååh. Når jeg ser alle bildene du legger ut så gleder jeg meg sånn til neste høst.
      Da flytter jeg nemlig til Kristiansand for å gå master i folkehelse.
      Bor nå i Trondheim, så blir et godt stykke hjemmefra. Men Kristiansand ser ut som en så fantastisk by, så det tror jeg vil gå bra.
      Hvor er dette da?

    3. Hei kjære Maren! I går var jeg på spicheren Challenge! Veldig gøy time! Og jeg er støøøl! 12 minutter med gående utfall gjorde virkelig vondt! Men i dag har jeg hatt forelesninger på UiA fra 12-18.30, er rett og slett så sliten at jeg ikke orka tenke på mat.. jeg kjøpte rett og slett ostepopp og cola! ooooopss.. hehe.. men jeg lever litt på det du skriver, av og til lever vi bare livet, og av og til er livet nettopp bare å kose seg med det man har lyst på akkurat der og da.. jeg kommer sikkert te å få vondt i magen og kommer sikkert ikke te å ha verdens beste samvittighet i kveld etter at posen og flaska er tømt, menmen.. jeg ville egentlig bare med denne lange meldinga si at jeg blir stadig inspirert av deg og bloggen din- og jeg syns du er tegnet på sunnhet! Du inspirerer med sunn, variert mat og god og mye trening, samt at du minner oss på kviledager for kropp og sjel, OG at av og til er det lov å ete usunne ting som potetgull, sjokolade og brus, uten at verden skal gå under av den grunn- så TAKK! I dag gjør jeg nettopp det- syns jeg “fortjener” det etter så mange timer på skolebenken!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg