Morning bliss

Her i huset startet dagen på en rolig og idyllisk måte. Jeg har sovet så godt i natt, og det var vidundelig å våkne etter nesten 9 timer sammenhengende søvn. Jeg stod opp og tuslet ut i sofaen, krøp under pleddet og nøt en stor kopp kaffe til God morgen Norge.

Etter kaffe, nyheter og frokost la jeg ut på en liten gåtur. Jeg er som sagt hos min storebror nå et par dager, og dette er virkelig noe annet enn byen. Det er så vakkert her ute. På min lille rusletur møtte jeg både sauer, hester og kuer. Jeg fikk nyte synes av gårder, traktorer, evig lage frodige jorder, epletrær og ville bringebær. Noe så idyllisk. Jeg fikk knipset et par bilder på min vei, forstår dere hvorfor jeg trives her ute eller? 



I dag er det studiedag, og selv om planen var å stå tidlig opp for å lese skal jeg ærlig innrømme at det ikke har blitt spesielt mye lesing enda. Nå skal jeg prøve å ta meg sammen, legge bort mac´en og prøve å få unna noen sider pensum før jeg skal innover til sentrum for et møte. Jeg ønsker dere en deilig onsdag. 

 

Smiiiil Maren


8 kommentarer
    1. Virkelig idylliske omgivelser! Håper du får go’følelsen iløpet av dagen vakre kvinne! Virker som om det er mye tankespinnerier på mange om dagen, og det er da viktig å gjøre AKKURAT det du har gjort tror jeg altså. Ta et skritt tilbake, roe tempoet og få perspektiv!:)

    2. Vakkert var det der 🙂 og nå på høsten er det jo fantastisk ute 🙂
      Lyst på en økt med meg i dag ? 🙂

    3. Hei!
      Jeg flyttet til Kristiansand nå i August og prøver å finne fine steder for bakkeløp og løp i trapper. Har du noen tips til et bra sted med trapper? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg