Lader batteriene hos familien

Vi har alle dager hvor vi ikke føler oss helt på topp, i dag har jeg en slik dag. Jeg har derfor rømt ut til min storebror og min skjønne svigerinne. Her skal jeg tilbringe kvelden og natten. Jeg kjente at i natt hadde jeg virkelig ikke lyst å sove alene i et stort tomt hus. Hva er vel da bedre enn å omringe seg med familie. I kveld blir det god mat, og en tidlig kveld. Kroppen er trøtt og hodet er helt tomt. Slapp form, frysen og generelt ikke spesielt mye futt i denne frøkna i dag. Jeg føler det er så mange som er sjuke nå, og jeg har virkelig ikke tid til det. Jeg krysser fingrene at en kosekveld her hos storebror gir meg ny energi og overskudd. Jeg er så takknemlig for å ha en god, trygg og omsorgsfull familie <3

Håper dere er friske og raske, og at uken har startet på best mulig måte for dere. Ønsker dere en nydelig kveld.

 

Smiiil Maren


9 kommentarer
    1. ja, god bedring! 🙂 Føler meg heller ikke helt på topp, og treningsmotivasjonen ble også plutselig litt borte.. håper den kommer tilbake

    2. God bedring! …har ingenting å gjøre med dette innlegget å gjøre, men kan du gi litt mat tips? jeg tenker på hva man ør spise etter trening! det er jo ikke vits i å trene i massevis om du ikke spiser riktig både før og etter! Jeg ser veldig opp til deg.. så jeg håper du svarer :*

    3. Åh, det hjelper alltid å komme hjem til familie når man føler seg nedfor. Det er akkurat det man trenger i blant.
      Stå på! Du virker til å være en herlig jente, og jeg kommer tilbake til bloggen din igjen og igjen, fordi det nydelige smilet ditt og den ståpåviljen du virker til å ha er så inspirerende! 🙂

    4. Dette hørtes virkelig ikke noe særlig ut, men det er godt du er i nærheten av familien! Tenk så godt at du har flyttet tilbake til Ktown! Og det er helt sant, vi har alle slike dager!Nydelig bilde! Go bedring, og ta godt vare på deg selv…det vet jeg jo at du er flink til!

    5. Er så godt å ha sånne steder å dra til 🙂 Der minna du meg på at jeg også har flere å dra til for litt ekstra kvalitetstid, noe jeg trenger nå, takk! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg