Comeback med dreamteam og jentekveld

Dere som har fulgt bloggen en stund husker kanskje Johan, en god venn, tidligere kollega og verdens beste treningspartner. Johan bor i Oslo, og jeg skulle gitt så mye for å hatt han her. Vi trener så latterlig bra sammen, og det er så fantastisk å ha han tilbake for en dag. Johan var i Kristiansand i forbindelse med jobb, og vi måtte selvfølgelig utnytte det til en liten treningsøkt og update. Bryst og armer fikk gjennomgå. Det er så befriende å trene med noen som tenker likt og ser på trening på samme måte som enn selv, men som likevel kommer med nye innspill på utførelse, og øvelser. Dette var dagens økt:

  • Brystpress med hantler
  • Flies med hantler
  • Decline press i smith
  • Dips
  • Cabelcross
  • Biceps / triceps i supersett

 

Det er få som klarer å pushe meg til å yte det lille ekstra, det klarer Johan og det er så magisk å endelig presse litt ut av komfortsonen både på vektene og ikke minst med nye øvelser. Takk vennen – du har vært savnet <3 

I går kveld var det premiere på Top model med verdens nydeligste Siri som programleder. Siri er fra Kristiansand, og jeg har hatt gleden av å treffe denne nydelige jenta ved flere anledninger Det er klart man må se på da. Sara, Charlotte og meg campet opp i sofaen med masse deilig snacks og koste oss skikkelig. Det har nå blitt en fast mandagstradisjon å se Top model sammen. Utrolig koselig å ha en slik ting på en hverdag. Jeg kom hjem sent i går, og måtte derfor bare kaste sammen noe snacks.

Dette er hva jeg klarte å trylle frem:

  • Honningmelon
  • Eplebiter
  • Gulerøtter og dipp 
  • Sukkererter
  • Klemmentiner
  • Vanilje kesam og oppkuttet frukt

 

Nå er kaffe og frokost inntatt og jeg er klar for en ny lang dag på skolebenken med forlesninger og oppgaveskriving. Senere venter en treningsøkt og testing av noen nye spennende produkter – mer om dette senere. 

 

 

Smiiiiiil Maren


5 kommentarer
    1. Hei! Jeg har tenkt å bestille meg kinebrasil tights, men da jeg så det var onesize ble jeg litt skeptisk med tanke på at jeg er veldig tynn i bena og har litt småe hofter. Syns du den sitter fint på deg? Og burde jeg ta sjangsen på det?

    2. Hei Maren! Jeg er en fast leser av bloggen din og må bare påpeke at du er en stor inspirasjon i hverdagen! Ditt blide smil og fantastiske positivitet smitter gjennom ordene du skriver! Jeg har selv slått til med en livstils-endring som består av god men sunn mat og ikke minst; treningsglede! Tusen takk for din inspirasjon, jeg gleder meg til å fortsette å følge fitliving.blogg.nå fremover! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg