Helg og pakkelykke

Endelig er fredagen her, jeg kan ikke huske sist jeg så frem til helgen så mye som nå. Denne helgen skal nytes fullt ut. Endelig skal den sosiale delen av livet mitt stimuleres litt, og fokuset skal rettes litt bort fra skolebøker og fagstoff. Nå må ingen misforstå – jeg stortrives på studiet, men helg er helg. Jeg ser frem til å kose meg med en diger pakke med godsaker som akkurat har ankommet fra Iherb. Jeg sitter med hentelappen i hånda nå, og kan nesten ikke vente med å få hentet pakken. 

Pakken inneholder tre ulike typer questbars, som er proteinsjokolader med en magisk næringsinnhold. Jeg har bestillt cookie doug, cinnamonroll og white chocolate berries. Tre esker, med tolv sjokolader i hver, steike dette kan bli en hyggelig helg *ler*. Pakken inneholder også himmelske drops fra 50 fifty, frokostblanding fra go lean og et par walden farms dressinger. 

I tilegg har jeg fått bekreftelse på at en bestilling fra beste sponsoren er på vei. Proteinfabrikken pakken er alltid ekstra gøy, og denne gagen inneholder den en del treningsklær itilegg til kostilskudd. Jeg gleder meg til å vise dere når pakken ankommer. I dag er tydeligvis den store pakkedagen, DHL ringte nemlig også med beskjed om at de har en pakke til meg. Jeg vet at denne pakken inneholder verdens vakreste Acne skjerf i en deilig gråfarge. Jeg har det allerede i sort, og siden det nærmest er umulig å få tak i disse skjerfene i butikken grunnet enormt etterspørsel, fikk jeg bestillt meg et på nett fra en utenlandsk nettbutikk. 

Denne helgen starter altså på best mulig måte, og jeg ser ingen grunn til at denne helgen skal bli noe annet enn super. 

HVA ER DERES HELGEPLANER??

 

Smiiiil Maren


17 kommentarer
    1. PAAAKKE! Det er så gøy det! Mine planer for helgen er også å roe ned, trene, sove og spise!:) Iiingen spesielt store planer, noe som også er svært herlig av og til!

    2. Ååå så koselig:) her er det jobbhelg, må til det og i blant!:) Kos deg masse , det fortjener du!:) Ha ein glitrande fredagskveld!

    3. Åh ! De questbarene er farlig gode, hvis du varmer coocke doug i mikro eller ovn og tar på litt peanuttsmør så smaker det virkelig godt 🙂 helgens planer er trolig en joggetur eller to, og ellers bare påfyll av god mat og hygge 🙂

    4. Hei!
      Ser du er sponset av proteinfabrikken og får pakker rimelig raskt. Jeg har bestilt fra de og har ventet 2 hele måneder og ennå ikke fått mine varer. De sier de har hatt problemer med systemet men nå reklamerer jo de at de er back on track og likvel har ikke jeg fått noe tiltross for flere oppringninger og e mail til de. Kjenner dette er rimelig urettferdig- du får dine produkter rimelig raskt men alle andre som ikke har blogg eller noe de må bare finne seg i å vente og til og med ikke få svar. Må si det er en rimelig dårlig sponsor du har!:(((((((

    5. Hanne: Proteinfabrikken har hatt tekniskeproblemer, som desverre tok litt tid å fikse. Dette er nå i orden, men det tar tid å få ut alle ordrene. Jeg vet at de jobber på spreng for å få ut alle pakkene. Jeg har heller ikke fått noen pakke i perioden de har hatt problemer, så her skjer det ingen forskjellsbehandling. Pakken jeg har bestillt nå er heller ikke kommet enda. Vi får være tålmodige 🙂 Ting skjer som vi ikke kan råde over, og en ting er helt sikkert – de gjorde ikke denne feilen med vilje. Så jeg tror vi får velge å se at dette er kjipere for proteinfabrikken enn for oss – pakken vår kommer, det tar bare litt tid. Senk skuldrene, og prøv å ikke irritert deg, pakken kommer ikke raskere av deg grunn 🙂

      Ønsker deg en nydelig helg Hanne:)

    6. Jeg har visst utviklet en aldri så liten avhengighet for questbars 😛 De er så utrolig digge! Favorittene er cinnamon roll, appel pie (mmm!) og den nye favoritten cookie dough… Også må jeg bare si at bloggen din er et lyspunkt i hverdagen, jammen sprer du god stemning og glede! Ekte, jordnær, blid og inspirerende er du 🙂
      Kos deg i helgen, med både sunne og usunne sjokolader! 🙂

    7. Jeg må bare fortelle at du er en av mine favorittbloggere! Du skriver så søtt og du virker så kjempe grei 🙂 håper du aldri slutter å blogge 🙂

    8. meg: tusen tusen takk for en herlig kommentar. Så god og snill du er som velger å legge igjen en slik kommentar. Det er så mye enklere å bare tenke noe positiv om andre og ikke si det – og akkurat derfor satt jeg spesielt pris på denne kommentaren:) Tusen takk

    9. Hei fine Maren!
      Har planer om å bestille noen varer fra iherb selv. Men lurer på en ting: blir tollen og frakten veldig dyr?
      På forhånd, takk for svar!:-) (du har en veldig fin og innspirerende blogg!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg