Step it up

Dagens trening ble gjennomført på Spicheren treningssenter. Dette er senteret som hører til studentskipnaden, og likker like ved universitetet. Det er veldig mye enklere å komme meg på trening når jeg fysisk må gå forbi treningssenteret på vei hjem. Jeg har gjort det til en rutine å pakke med meg treningsklær på skolen, slik at jeg alltid har det parat dersom jeg kjenner at jeg har lyst og overskudd til en økt etter skolen. I dag var det lite futt igjen i kroppen etter siste undervisningstime, og jeg valgte derfor å kun gjøre cardio i dag. Styrkeøkten får vente til i morgen. Gårsdagens økt kjennes godt i kroppen, og det føles helt rett å fokusere på kondisjonstrening i dag. 

Jeg prøver å variere cardioen min litt, og valgte derfor noe helt nytt i dag. Jeg testet ut stepp-maskinen, og det er tydelig at jeg har glemt hvor grusomt tungt det er å steppe på et slikt apparat. Jeg har ikke vært på den siden i fjor sommer, og det var et svett, slitsomt men gledelig gjensyn. 30 minutter stepp, og 15 minutter powerwalk i motbakke ble dagens økt. Absolutt godkjent. 

Har du trent i dag?

Nå skal jeg slappe av på sofaen, og kose meg med å trekke vinneren av konkurransen. Jeg gjør det slik at jeg teller opp kommentarene, og ber en her i huset si et tall mellom 0 og det antallet kommentarer jeg har. På den måten påvirker ikke jeg utfallet på noen som helst måte. Vinneren annonseres i morgen tidlig. Det er desverre ingen hjemme her i huset i skrivende stund, så dere får vente i spenning til i morgen. 

 

Smiiiiil Maren

7 kommentarer
    1. Så flink du er Maren 🙂 Imponerende! Også såååå spennende og se hvem som vinner give away’en! *håperdetblirmeg* Ha en god natt 🙂

    2. Dagens trening ble en 5 km gåtur på morgenen og en hefte styrkeøkt på ettermiddagen 🙂
      Du er flink 👍 kanskje vi ses på spicheren en dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg