God morgen solstråler

Tidlig morgen, og jeg er på plass i skolekantina. Her er det nesten folketomt, og helt stille. De ansatte tusler rundt  og steller i stand, forbereder seg på alle de tusenvis av studenter som snart rykker inn. Det er så magisk å sitte slik, og bare nyte stillheten før det braker løs. I dagr har jeg en lang skoledag, og for ei frøken som ikke har sittet på skolebenken på noen år vet jeg at det krever en god del energi. Dagens trening er derfor ubestemt enda, jeg holder den rett og slett litt på vent, og ser hvordan kroppen (og ikke minst hodet) føles etter endt skoledag.

Jeg titter i grunn bare innom for å ønske dere en super dag, og fortelle at SKINS Give-away er nå avsluttet. Vinneren trekkes i kveld. Takk til alle som deltok, gøy å se at dere er så aktive. Jeg er allerede i gang med å planlegge nye spennende konkurranser til dere, så for dere som ikke vinner denne gangen – det kommer nye sjanser. 

Ha en herlig tirsdag dere.

 

 

Smiiiil Maren


2 kommentarer
    1. kos deg på skolen! 🙂
      jeg har lest bloggen din i 2-3 år nå, du gir mye positivitet, treningsglede og masse inspirasjon 🙂
      Stå på, du er GOD! 🙂
      -Tonje-

    2. Ha en strålende tirsdag, du også!
      Blir spennende å se hvem som stikker av med premien i kveld 🙂
      Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg