Få oversikt over kostholdet ditt med Somebody

Jeg får daglig mail fra frustrerte lesere som ønsker hjelp til kosthold. Jeg har desverre ikke mulighet til å ta inn flere kunder nå i sommer. Jeg vil derfor tipse dere om et supert verktøy som jeg selv benytter meg av. Somebody.no er en genial nettside, hvor du enkelt kan loggføre kostholdet ditt, og selv finne ut om du får i det alt du skal av næringstoffer. Dersom du lurer på hva en matvare inneholder er det utrolig enkelt å finne ut, du kan også sammenligne ulike matvarer. Somebody har en enormt matvarebank, og du finner garantert alle matvarene du vanligvis spiser der. Siden er oversiktlig og gir deg svar på alt du måtte lure på. Det er også flere svært gode og lærerike artikkler omkring kosthold og helse. 

Jeg finner selv mye hjelp i denne nettsiden og har anbefalt den til flere kunder, venner og famile. erfaringsmessig så er det ikke latskap som gjør at folk synes det er vanskleig å spise sunt, det er mangel på kunnskap. Somebody tilbyr å gi deg denne kunnskapen, servert på en enkelt, forståelig og informativ måte. Sjekk det ut da vel 🙂

Ta turen innom somebody.no HER.

 

Smiiiiil Maren


2 kommentarer
    1. Hei du har en fin blogg med masse kule innlegg, du må forsete og blogge:) men jeg er ny her i blogg verden og ingen hvet om min blogg så det hadde vært vældig fint om du kunne komme innom min blogg da hadde jeg blitt glad da skal jeg forsete og lese din blogg 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg