Smakskaffe og Iherbbestilling

Good morgen hjerter

Tenk at man kan bli så glad over de små ting i livet. I dag har jeg senvakt, men min kropp er latterlig rutinepreget og jeg våknet likevel kl 05.45, klar for tidlig vakt. Den følelsen av å bare kunne snu seg rundt, og synke mykt og deilig tilbake i drømmeland var virkelig helt magisk. Nå har jeg akkurat våknet, og det er helt utrolig hvor mye bedre man føler seg etter 9 timer søvn, kontra de vanlige 6 timene. Søvn dere, viktige saker! Ikke minst i treningssammengeng – du bryter kroppen din ned ved trening, og bygger den opp sterkere ved hvile. Her er søvn helt avgjørende. Det gjelder også for forbrenningen din! Så dagens tips: Sørg for å få nok søvn. Prioriter søvn.

En annen glad nyhet er at jeg kom på en gammel kaffefavoritt i dag morges. Denne lagde jeg meg hver eneste dag i Oslo for et par år tilbake. Den er jo så god, skjønner ikke hvorfor jeg sluttet. Det er så herlig enkelt som at du lager en vanlig kaffekopp (pulver, kapsel – hva enn du liker best) også tilsetter du 3 dråper steva vanilje, og 3 dråper stevia kanel, og til slutt en liten skvett kokosmelk. Fantastisk smakskombinasjon. Hvis jeg har dårlig tid så dropper jeg ofte kokosmelken, men i dag har jeg god tid til å sitte å kose meg, og jeg nyter det!

Jeg la inn en Iherb bestilling i begynnelsen av uken, og tenkte å dele innholdet med dere. Det vil nok ta en ukes tid før den kommer, da jeg valgte det billigste fraktalternativet. Bestillingen min så slik ut – med direkte linker til produktene på Iherb:

 

Jeg venter spent på pakken, og viser dere selvfølgelig innholdet når den ankommer. Jeg bestillte flere små pakker, slik at jeg holder meg under grensen på vekt på den billigste frakt metoden. Dette kan du enkelt kalkulere når du har lagt inn hele bestillingen din. Dersom det ikke er mulig å velge den billigste frakten, så anbefaler jeg deg å dele opp pakken din og heller bestille flere små. Det er mye billigere! 

Bruker du koden: VIK961 får du 10$ i rabatt! på bestillingen din!

Nå skal jeg kose meg videre med smakskaffen min, og etterhvert ut å nyte solen et par timer før senvakt. Ha en deilig onsdag dere.

 

Smiiiiil Maren 

8 kommentarer
    1. Hei!
      Først elsker bloggen din! Den er så inspirerende!
      Men hva heter du på instagram?
      @20julie20 <3 klem

    2. Jeg venter også på pakke!
      Pakke, pakke hvor er du? Vil ha den nå:) hehe
      Min inneholder også questbarene. Har aldri smakt de før og er så spent!
      Ha en fin kveld, frøken<3

    3. Kan du skrive litt om iherb ? F.eks hva du pleier å bestille i en pakke for at det skal bli billigst frakt!

    4. Marte: Det er samme hva du putter i pakken av produkter, så lenge det er under en viss grense. Jeg har ikke noe spesifikt jeg bestiller for at det skal bli billig. Jeg bestiller alt jeg har lyst på også deler jeg det bare opp i flere pakker slik at jeg alltid kan trykke på det billigste fraktalternativet. Jeg vet ikke helt hva den grensen er, men det kommer alltid opp, så er det for tungt så vil ikke den billigste frakten være et alternativ. Da tar jeg bare en bort en vare eller to, og vips så kan jeg trykke på billig frakt. Så bestiller jeg bare enda en pakke med de resterende tingene, slik at det blir to små pakker med billig frakt, istede for en stor med dyr frakt. forstår du ? 🙂

      Det beste er egentlig bare å prøve seg litt frem der inne. Det er virkelig ikke vanskelig 🙂

      Smiiil maren

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg