Styrketrening og laksemiddag

First thing first: Tusen hjertelig takk for alle kommentarene deres på innlegget om fremtidsplaner. Jeg har nå lest gjennom alle flere ganger, og jeg blir helt rørt. Tenkt så heldig jeg er som har så mange nydelige, fantastsike og omsorgsfulle lesere. Dere er unike vet dere det? Tusen takk <3

I går ble en laber dag, uten trening og med et kosthold jeg ikke skal nevne her på bloggen en gang *ler*. I dag er en ny dag, og en mye bedre dag. Jeg startet dagen med tidligvakt på avgiftningsposten. Etter jobb dro jeg ned til Solsiden treningssenter for en kjapp økt med fineste Kaja. Dagens økt gikk på bryst og triceps. Jeg er rett og slett litt matt for tiden, og det kjennes på kroppen at det kun er to dager til en meget etterlengtet ferie, økten i dag ble litt preget av dette. Det ble en grei gjennomkjøring, med god kontakt på enkele øvelser og mindre på andre. Alt i alt er jeg fornøyd. Om ikke annet så var det en super hyggelig time på gymmet, med ei nydelig jente jeg setter stor pris på. 

Dagens øvelser:

  • Brystpress  med hantler
  • Flies med hantler
  • Benkpress
  • Flies i kabel
  • Pushups mot benk
  • Triceps pushdown med tau
  • Triceps overhead med tau

 

Jeg kjørte på litt lettere vekter, og flere repetisjoner. Jeg la meg på 10-12 reps på de fleste øvelsene. Har du trent i dag?

Nå er jeg vel hjemme og styrer rundt  her på kjøkkenet. jeg lager middag og blogger samtidig. Det går gelt fint ann når det står laks på menyen. Den lager jo seg selv. Salmalaks i ovnen, poteter til kok i kjelen og dampede grønnsaker. Enkelt, godt og raskt. 


Hva skal du ha til middag i dag?

 

Smiiiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Havregrøt. Type en hel kjele. Ble bråsulten og hadde verken tid eller energi til å vente mer en tre minutter på mat.
      Litt lite grønnsaker og proteiner men;)

    2. Mannen disket opp med laksetaco.. Altså taco hvor kjøttdeig/karbonadedeig ble byttet ut med laks.. Annerledes -men veldig godt og mye mer mettende.. Ble med en fullkornlefse på meg! Det beste med det erat det er rester 🙂 Morgendagens lunsj er i boks!

    3. I dag ble det Spicy Søtpotet-lapper! Utrolig godt. Det bør du prøve.
      Man koker først søtpoteten som vanlig. Derretter moser man den sammen med ønsker mel. Jeg brukte ca 3-4 ss med glutenfritt bakemel. Derretter hadde jeg i salt, pepper, hvitløkskrydder og chilikrydder. Til slutt skal blandingen ha en pannekakerøre-konsistens.
      Server gjerne med krønnsaker til!
      Utrolig godt og sunt!
      Ha en fortsatt fin uke, Maren!

    4. Flink du er:-) alle har slike dager i blant.
      I dag blir det enten laks eller kylling, så vi får se hva jeg har lyst på når jeg entrer butikken 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg