Luksus hos Nimue Hud

I går ettermiddag hadde jeg time hos skjønne Anita på Nimue Hud i festningsgata i Kr.sand. Jeg hadde hatt en lang og varm dag på jobb, og tuslet inn dørene hos Nimue rimelig slapp og trøtt. Jeg skulle nesten ønske noen hadde filmet meg da jeg gikk inn, og dermed kunne sammenligne forskjellen da jeg kom ut igjen. Jeg følte meg helt ny og fresh når jeg kom ut og det er takket være flinke herlige Anita. Jeg sovnet to minutter etter vippebehandlingen startet, og våknet igjen etter 45 minutter tung søvn. Jeg må le av meg selv, tenk for et syn jeg har vært der jeg lå å rykket og ristet i søvne. haha. Jeg våknet hvertfall uthvilt og med fantastiske vipper. Nå har jeg fullt sett igjen med 12 mm perfekte silkevipper. 

Når jeg først lå der i stolen så fant vi ut at vi kunne vokse og forme brynene med det samme. Jeg rynket litt på nesen, nå som jeg lå her å hadde det så behagelig så skulle vi i gang med den vonde voksen. Der tok jeg skammelig feil! Nimue hud bruker nemlig en spesiell voks som legges på, stivner og dras av igjen. Helt uten noen strips eller papirbiter. Det er det morsomste jeg har vært med på – det gjorde ikke vondt å vokse med denne typen voks! Kan du tenke deg noe så fantastisk som en knall grønn voks som legges på, stivner og tas enkelt av uten de vonde stripsene? Jeg bruker vanligvis å bli veldig rød etter voksing, men ikke denne gangen. Bildet er tatt like etter voksingen, uten noe som helst sminke på meg! 

I dag skal jeg tilbake til Nimue og denne gangen er det hud og negler som skal fikses på. Jeg skal få en liten innføring i de fantastiske Nimue hudproduktene. Jeg har hørt så mye positivt om produktene og gleder meg veldig til å teste dem ut. Jeg skal også få lagt på shellac på neglene. Dette er en slags neglelakk som det er umulig å lage riper i og som holder seg perfekt i flere uker. Har noen av dere testet dette? 

Jeg gleder meg til å fortsette hverdagsluksusen hos skjønne Anita og Hanne på Nimue Hud. Dersom du bor i Kristiansand, så må du ikke være i tvil hvor du skal gå å stelle deg. Det at jeg sovner under vippebehandlingen sier sitt om hvor flinke disse jentene er. Sjekk FBsiden deres HER for timebestilling eller Ring 38 02 58 00.

 

Smiiiiiil Maren


sponset behandling

5 kommentarer
    1. Wow.. Det hørtes jo helt utrolig deilig ut med en sånn behandling. Mens jeg leste, så følte jeg at jeg drømte meg bort. Fikk så lyst til og fikse bryna mine nå. Kanskje jeg må bestille.. Hmm..
      Ha en fin dag..

    2. Nå har jeg vært litt slem pike, for jeg har sittet og lest i bloggen din i nærmere en time, og jeg er egentlig på jobb og skulle gjort helt andre ting. :p Men – dette er min første gang her inne, og du skriver så bra og så fengende om et tema som jeg etterhvert har blitt veldig opptatt av. Jeg skal ned 30 kg, begynte å få på plass treningsrutiner i november, og trener nå så godt som hver dag, hovedsakelig med fokus på styrke (har en veldig styrketrent kamerat som hjelper meg) med innslag av spinning og til tider litt løping, men sliter med beinhinnebetennelse, så sistnevnte skjer sjeldent.
      Uansett – treningsrutinene er på plass, men kosthold er utrolig vanskelig synes jeg! Leste nettopp innlegget ditt der du forklarte hvilke endringer du har gjort gjennom de siste årene, og det var veldig kjekt å se et eksempel på hva du spiser på en dag. Jeg er litt for flink til å slurve med kostholdet, og enten spise for lite, eller altfor mye.
      Dette ble en lang kommentar – men poenget mitt er at du har fått en ny fast leser, for du skriver veldig fengende og bra, og ikke minst inspirerende om trening og kosthold. Heia jenter som trener styrke! Pluss at du ser FANTASTISK ut. Vi leses snart igjen! :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg