DRØMMEKROPPEN

Solen stråler fra skyfri himmel og jeg sender lengtende blikk i retning stranden på vei til jobb *sukk*. Dette været og det yrende livet på stranda gjorde at jeg kom på at jeg vil minne dere om Proteinfabrikken sin DRØMMEKROPPEN konkurranse. Hva som er drømmekroppen er så individuelt, og det finnes ingen fasit på hva som er den perfekte kropp. Det jeg annser som min drømmekropp kan være totalt ulik fra hva andre synes.  Jeg har skrevet et innlegg om dette tidligere hvor flere av dere lot dere engasjere og fortalte om hva som var drømmekroppen for dere. Et par av dere var til og med så tøffe at dere kastet der epå konkurransen. Det synes jeg er helt rått!! Vær stolt av kroppen din og vis frem hvor flott du er! Heia heia!!! 

I mine øyne er en drømmekropp en kropp som oser av vitalitet, en sterk, solid og energisk kropp. En sterk, sunn kropp og et bredt, ekte smil er det vakreste i mine øyne. En jente med selvtillit, som, står med rak rygg og er fornøyd med seg selv – det er virkelig attraktivt og flott synes jeg. Jeg har titet litt rundt i ulike fora, og funnet frem noen jenter som jeg føler utstråler dette, og jeg har dekorert hele dette innlegget med skikkelig powergirls. har du en sterk kropp du er stolt av? da synes jeg du skal være tøff og melde deg på du også!


Nå kan alle melde seg på DRØMMEKROPPEN konkurransen HER.  Har du en sterk kropp du er stolt av?  Jeg oppfordrer alle til å ta steget ut av komfortsonen, snu ryggen til janteloven og vis frem din drømmekropp! Premeiene er hele 15 000 kroner og sportsernæring til en verdi av 6000 kroner. Fantastisk eller hva? Du får 

Så ikke vær beskjedne jenter og gutter, last opp bilde og sleng deg med i konkurransen!

 

Smiiiiil maren

 

4 kommentarer
    1. Hei Maren! 🙂
      Veldig morro å plutselig se min egen rygg i innlegget ditt! 😀 Tusen takk, det tar jeg som et stooort kompliment! :))
      Cecilie 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg