Nydelig frokost og morgentur

I dag har jeg senvakt, og det betyr at jeg i dag hadde muligheten til å ta en herlig morgentur i vakre Baneheia. Før turen koste jeg meg med en nydelig frokost. 1 kurv jordbær (ja sånn kan det gå når de norske jordbærene er så søte og gode) 1 boks med bringebær, 1 boks cottage cheese orginal, en håndfull valnøtter og 6-8 ss med kokosmelk (ikke light) toppet med sukrin.

Nydelig sol, og herlig temperatur tillater morgentur i kun en liten singlett og korte tights. Jeg koste meg i frisk natur i en liten time før jeg vendte nesa hjemover for en lang god dusj. Herlig start på dagen!


Nå er det straks lunsj her, før jeg må begynne å tenke på å komme meg over på jobb. Resten av dagen og hele kvelden blir det jobb på meg. Jeg kjenner at det skal bli godt med helg snart. Kun to arbeidsdager til så tar jeg helg. 

Nyt dagen, vi snakkes senere!

 

Smiiiil maren


6 kommentarer
    1. Ingenting er som å starte dagen med trening, spesielt ikke når den kan nytes utendørs i så flott natur! Uten tvil det jeg savner mest med Lofoten etter at jeg flyttet til Oslo. Når du sier “morgentur”, løper du da eller er det power walk?
      Ha en nydelig dag, fine du 🙂

    2. Jeg bare lurer på en ting, du har sikkert fått dette spørsmålet før også, men det får så være!
      Har lagt merke til at du bruker vanlig kokosmelk når du bruker det. SÅ lurer på hvorfor du bruker det framfor light?
      Ha en fortsatt fin dag og sommer :))

    3. Hvordan klarer du å få et sann energioverskudd i hverdagen??
      Jeg trener, spiser mye protein, trege karbohydrater og sunt fett + jeg trener så og si hver dag. Aldri cardio, bare styrke. Er på veg opp i vekt! Men jeg har jo ikke energi…. Jobber 8 timer i butikk nesten hver dag og er like trøtt hver dag, huff… Står opp i halv åtte tiden, drar på trening og begynner jobb klokken 10, og avslutter klokken seks. Da er det rett ut på sofaen.
      I dag spiste jeg
      klokken 7: 1 og litt rosiner før trening
      klokken 9: 3 knekkebrød med cottagecheese og sylte, skinke og egg, 30 g proteinpulver, 1 skyr og en youplait vanilje – etter trening
      klokken 1400: resten av boksen mager kesam (ca 100g) + en skyr og en youuplait + en nektarin til lunsj
      Klokken 1900: Middag- ca 200 g karbonadedeig, grønnsaker med mye ketjup (sukkerfri selvsagt;)) og salsa)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg