Superøkt med super treningspartner

Gårsdagens økt ble gjennomført sammen med herlige Eline på Solsiden PTsenter. Jeg var trøtt og sliten i hodet etter en lang dag på jobb, jeg hadde så lyst å kjøre rett hjem å krype under dyna, men heldigvis hadde jeg en avtale med Eline som gjorde at jeg måtte møte opp. Det er det som er så genialt med en treningspartner! VI kjørte en god økt på overkropp. Jeg kjører en to-splitt for tiden, da jeg i hektiske arbeidsperioder ikke rekker noe mer enn to styrkeøkter pr uke. Jeg deler derfor enkelt og greit i overkropp og underkropp. I går stod altså overkropp på planen og vi kjørte følgende øvelser:

  • Nedtrekk 
  • Omvendt flies i kabel
  • Brystpress
  • Pushups
  • Dips
  • Skulderpress
  • Sidehev

 

En annen fordel med treningspartner er at du har noen å skravle, le og tulle med etter økten er ferdig. Eline og meg ble sittende lenge på senteret etter endt økt. Helt uten å planlegge stillte begge opp i knall orange på trening – det er jo klart det på dokumenteres. *ler*


Vi koser oss med DETTE proteinpulveret i shaken.

I dag har det vært enda en lang arbeidsdag, og akkurat nå er kroppen totalt tømt for energi. Selv etter en fantastiske fiskekakemiddag føltes det som om jeg har blitt overkjørt av en bulldoser. Jeg kan garantere at det blir en latterlig tidlig kveld på denne frøkna. 

ha en super kveld hjerter! For dere som etterlyser pizza-oppskriften, så er den like rundt hjørnet. Jeg har tatt step-by-step bilder av hele lagingsprosessen, så det er bare å glede seg!

 

Smiiiiil Maren

7 kommentarer
    1. Har prøvd sjokoladeversjonen av det pulveret, men ender alltid med at sjokoladebitene setter seg fast i «gitteret» .. tar eg det ut, klumper pulveret seg:/ men var godt på smak altså:)
      Ha en fin kveld videre, den økta såg kjempekjekk ut:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg