Nytt kamera og bentrening

I dag gjorde jeg noe vilt! Jeg gikk rett og slett å kjøpe meg et helt nytt kamera. Det er ikke typisk meg å kjøpe slike ting på impuls, men nå er jeg dritt lei av å krangle med speilrefleksen og bruke evigheter på redigering av halvdårlige mobilbilder. Så nå er et brand new Canon EOS M kjøpt inn, og jeg sitter i skrivende stund å blir kjent med min nye lille skatt! Gled dere til en kraftig forbedring i bildekvaliteten fremover! 

Denne dagen har vært usannsynlig lang, men fantastisk fin! Jeg har vært på jobb i hele dag på en klesbutikk i sentrum. jeg skal hjelpe til her fire dager til, før det blir 100% på avrusningklinikken fom neste uke. Denne dagen som startet så grå, ble forvandlet til en herlig solskinnsdag og det resulterte i energiske og blide kunder i butikken. Herlig! jeg dro innom butikken på vei til jobb og kjøpte med meg masse deilig mat, frukt, iskaffe, vanlig kaffe og atkins sjokoladebarer. Mmmm. Etter jobb var jeg full av energi, og utnyttet dette i styrkerommet.

En fin lite benøkt ble gjennomført, med følgende øvelser:

  • Dype knebøy
  • Hipthrust
  • Dynamisk utfall
  • Strake markløft
  • Sittende lårcurl

 

Vel hjemme ventet honning-marinert kylling til middag og jordbær med fløte til dessert. Mmmm, det er virkelig noen fordeler ved å bo hjemme nå i sommer. Hvordan er det med dere, og hvordan har denne mandagen behandlet dere så langt ?

 

Smiiiiil Maren

13 kommentarer
    1. Herlige bilder 😀 Ekstra morsomt med dager som snur og blir bra 🙂
      Denne mandagen har vært dedikert til trening rett og slett 🙂 Rygg og bicepsøkt etterfulgt av en krevende fjelltur 😀 Elsker det!

    2. Høres ut som en herlig dag!
      Mandag har faktisk behandlet med dårlig, våknet opp uten noe futt i formen, og slik er det enda.. Håper på en bedre dag i morgen! Tror jeg starter uken da 😉
      Håper du får en fiiiiin uke Maren! du stråler virkelig for tiden, veldig fint å se <3

    3. Trente og bein i dag, økte på samtlige øvelser og kjente en vill glede over treninga som eg ikkje har gjort på vekevis! Digg! Ha ei fiiiin uke du:)

    4. Anonym: Åå, den følelsen kjenner vi alle på fra tid til annen. Ikke noe greit! men heldigvis går det over. Så da krysser jeg fingrene for at du får en helt fantastisk tirsdag <3 Det har du fortjent 😀 M

    5. Du stråler virkelig! Takk for en superinspirerende blogg! 🙂
      Jeg har nevnt deg i et innlegg på bloggen min, og brukte i den forbindelse et par av bildene dine. Jeg håper det går greit! Fint om du sier ifra hvis jeg evt skal slette det. (Kanskje jeg heller burde spurt før jeg handlet? hehe.. ) 🙂
      Ønsker deg en nydelig fortsettelse på uken imorgen! Og gratulerer med nytt kamera : D

    6. Hehe, jeg er akkurat lik selv, vurderer og overveier i laaange tider før jeg kjøper meg noe nytt… Da er det EKSTRA herlig å kjøpe noe på impuls av og til! Grættis med nytt kamera, håper det blir akkurat så greit og effektivt som du ønsker.
      Jeg hadde selv en uuutrolig bra mandag! Det er bare vanvittig fint med slike dager!:-D Jeg legger dem på minnet, og trekker dem frem i regnfylte tider! 🙂

    7. Du er så flink. Jeg skjønner ikke helt..jeg trener mye mer enn deg, og spiser mye mindre. likevel så har du finere kropp enn meg. hva er hemmeligheten? jeg har tidligere hatt spiseforstyrrelser, gikk ned veldig mye. begynnte å spise mer-> lagt på meg, men er forsatt større enn deg..hjelp

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg