Familiegrillings og nye løpesko

En fin Oslohelg er forbi, og jeg er på plass hjemme i kristiansand igjen. Jeg tok tog hjem denne gangen, og selv om det gikk helt greit så er nesten 5 timer fryktelig lenge å sitte stille i et togsete. Det var fryktelig godt å komme ut av toget å bli møtt av den deilige friske sjølukta og utsikten utover havet. Hjemme ventet ferdig middag og stua full av familie. For en lykke! Grillede hamburgere med masse deilig tilbehør stod på menyen. Vi hadde vanlige hamburgere med brød, salat, tomat og løk, men også en stor salat med mye godt ved siden, samt små skåler med ananas, avokado, egg og fetaost. Jeg elsker slike tapasinspirerte bord hvor alle kan velge det tilbehøret de ønsker og bygge sin egen hamburger. Mmmmm.

Dere som følger meg på instagram vet at jeg kjøpte to par nye sko i Oslo. Det ene paret viste jeg dere her på bloggen i går, og det andre kommer her. Dette er sko til jogging og lengre løpeturer. De har god demping og sitter perfekt på foten. Dette er ikke sponsede produkter, rett og slett bare en anbefaling fra meg til dere om en solid og god løpesko. Modellen heter Lunarglide. De finnes i flere fargekombinasjoner. Jeg likte denne best. 

Nå skal jeg straks putte denne kroppen ned i et breddfullt deilig badekar, med badeoljer, og dempet belysning. Det er viktig med litt selvpleie i hverdagen, og i dag tenker jeg det passer fint med litt søndagsspa. Ellers blir det en rolig kveld, med oppladning til en ny, lang arbeidsuke. Jeg trives usannsynlig godt i sommerjobben på ARA (avd. for Rusavhengighet). Det er utfordrende, lærerikt, og spennende. Jeg jobber sammen med herlige kollegaer, og dagene flyr forbi. Det er sterke inntrykk og mange triste skjebner. Jeg blir stadig minnet på hvor heldige vi faktisk er og hvor mye man har å være glad for her i livet. 

Ta vare på hverandre, og vær takknemlig for det livet du lever. Det er så alt for mange der ute som ikke er like heldige.

 

Smiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Virker som en veldig spennendes jobb, Maren! Skal virkelig prøve ut noe lignende i fremtiden, det er tøft arbeid, men veldig givende på samme tid kan jeg se for meg! Ha en herlig mandag!

    2. Så fint at du trives i jobben! Og det blir som du sier; man får et nytt perspektiv på ting og kjenner seg virkelig takknemlig for livet sitt. Jeg synes de er kjempeheldige som får ha en slik gledesspreder som deg rundt seg, og jeg er sikker på at du inspirerer også dem! Flotte Maren.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg